Wednesday, October 14, 2009

Terong Pipit


Amat tekenyit aku, keterubah iya aku meda terong pipit dijual ba pasar minggu kami ditu. Bisi meh aku meli kutai tang enda ingat dipanduk ... buruk diri dalam peti ais! Pagi tadi, meli baru aku.

Chara indai aku manduk terong pipit - diguring enggau pusu enggau belachan. Ah, balat bau rumah gasak aku nguring terong pipit begulai belachan lemai tu lagi. Nasib ga hari nadai ujan sahari tu alu tau ga sida pintu enggau jendela dibuka! mrgreen

Update:

Apu, begau lalat nyium bau belachan guring! Engka bau belachan nya ngasuh sida datai baru! Kumbai aku nadai agi lalat udah bekau kabut kemari laban nadai meda siku inggap ba sebelah pintu belakang sebedau aku berapi tadi.

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Kumbai ku buah pinang terumbah mula2 meda gambar nya. Terong pipit? Nadai aku kala meda enggau ninga ko.

    ReplyDelete
  2. Buah pinang?! Hahaha, enda kala meda terong pipit nuan, pia? Mit terong pipit nya .. baru this year aku meda terong nya bisi dijual ba market kami ditu.

    ReplyDelete
  3. nyamai terung tok plaba ko aku, nda kala tudah aku ensepi lauk tok, kati ko asai ya puteri? bisi telaban ka terung iban kitai?

    ReplyDelete
  4. Guring enggau daun ubi tutuk nyamai terung pipit sepi ku. Kami ditu bc meh nyual terung nya. Ka ku nguji nguring baka enggi nuan nya. Tak nyamai gaya peda aku.

    ReplyDelete
  5. Ben, terong Iban, bisi masam, tang tu nadai. Asai terong biasa, tang bisi pait mimit. Nyamai diguring baka tu.

    Lysther, diguring enggau daun ubi tutuk? Huh. Nadai agi daun ubi diatu, dah abis season. Nyamai diguring enggau pusu enggau belachan! Hehe, begau lalau ensium bau belachan guring!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...