Monday, October 12, 2009

Genap 4 taun


Sahari tu umur blog Pemerindang Puteri genap 4 taun, alu post tu iya ka 500. Wooohhoo! lol

Suba, tau ditiap ngena tunjuk jari ba sepiak tapak penyampau blog ti ngena Jaku Iban. Diatu, nyu enda alah ditiap agi!

Amat gaga aku meda pemayuh kitai Iban ti bisi enggau betulis ka blog ngena jaku asal kitai empu. Sigi enda nyau jaku bansa Iban ba dunya tu enti kitai Iban majak pengawa baka tu!

Siti aja jaku peransang ti deka dikunsi aku ditu. Aram kitai sama bela belajar ngena jaku bansa Iban enggau betul. Nulis jaku Iban sigi pedis agi ari kitai ti bejaku, tambah mega tebal agi kitai nadai kala ngambi Jaku Iban maya ba sekula suba. Bala ti ada alu dipebesai ba rumah panjai sigi jauh landik ngena Jaku Iban ari bala ka dipebesai ba nengeri.

Taja pia, kitai sama tau nambah ka penemu kitai pasal jalai ngena Jaku Iban enggau betul. Kementerian Pelajaran bisi udah nyendia laman web pasal Jaku Iban alu aram meh kitai sama berati ka jalai ngena Jaku Iban enggau betul.


Puteri's Signature

7 comments:

  1. CONGRATULATIONS !! :-))

    ReplyDelete
  2. Tahniah wai! Blog nuan meh ke 2 dipeda aku (keterubah ngeh Douglas), maya belaboh rindu beblog ngejung ke aku muka siti, setaun lebih udahnya! Terima kasih ketegal nuan selalu ngemantai/ngemansang ke blog jaku Iban! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:15 PM

    Well done for keeping up a good blog till now. Keep up and thank you You! Congratulation for 4 yo of Pemerindang Puteri.

    Aku lah. Charlene! HEHE

    ReplyDelete
  4. Thank you, ladies! Aram, anang lembau lembau update blog!

    ReplyDelete
  5. Congratulation...Enggi aku,anak pan di bai jako iban meh. Awak ke jemah ila nemu penatai asal diri empu.

    ReplyDelete
  6. Tahniah wai...keep up the good work :)

    ReplyDelete
  7. Lysther, enti aku enda nemu jaku English, bai jaku Iban meh anak aku!! Heheh, anang nuan mai anak nuan bejaku Dutch tugang tebalit! Kasih tedah! Ma aku didinga bejaku Iban ba rumah aku tu, nya maya aku mutap!!

    Melorna, thank you!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...