Tuesday, October 20, 2009

Meli Tilam


Gold Bond 707 - 8" All Cotton Futon Mattress
Retail Price: $340.00
Sale: $200.00

Begedi! Enda tan agi! Sapa kitai ka ngetat tiap pagi kitai dani, belakang pedis, punggung pedis ....

Sahari tu aku ngorder tilam kapas ... tilam getah, pedis belakang; tilam angin, pedis ga belakang. Nah, kapa enda nguji tilam kapas agi!

Begedi ga meda rega. Iya ka murah agi mina 4" penebal iya, enggai ga gali ba tilam ti kelalu mipau. Rega $200 nya bedau agi nyengkaum tax. Nasib ka pri ungkus orang ngirum tilam nya.

Arap ka tilam nya manahka belakang aku meh. Nyu enggai agi begiga ka tilam ti ngam, ti enda ngasuh belakang pedis. neutral


Puteri's Signature

2 comments:

  1. Nya ia. Bebeli ka sidak tilam baru kitak y? Berapa igi udah tilam di beli nuan neh? Bisi sigi ka bansa tilam kena urang ka pedih belakang. Lupa aku nama bansa tilam nya tang manah endar.

    ReplyDelete
  2. Tilam ka aku aja nya charlene! Tilam baru queen size mina 3 bulan aja aku ulih tindok atas nya alu pedis baru belakang aku ... so in a constant quest for the perfect mattress and the perfect pillow!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...