Thursday, October 08, 2009

Nginjau Bup

Siti ari utai ti dikerindu aku pasal nginjau bup ari library ba menua kami ditu iya nya apa nama bup ti digiga kitai tau digiga ba katalog library (ba internet) dulu. Taja bup nya nadai ba library semak alai kitai diau kitai tau ngudar bup nya ari barang pampang library ti bisi bup nya alu bup nya dianjung ngagai library ti semak endur kitai diau. Ma bup nya udah datai, library endur aku selalu ngambi bup alu email aku madahka bup nya udah datai.

Endaka nyamai bakatu?


Sahari tu aku ngambi dua iti bup ti endang udah dibooking aku ari online catalog. Aku enda tingat berapa iti enda bup dibooking aku .. asai ka 5 - 6 iti.

Bup ka diinjau tau disimpan 2 minggu alu tau di renew dua kali agi ... enti nadai orang bukai booking bup nya lah ... Semua tu tau dikereja ari internet, enda ibuh ngagai library ma ka renew bup nya tadi.

Aku enda tingat penyampau bup ti tau diinjau sekali ... asai ka 28 iti enti enda lebih ari nya! Aku tu lawa aja nginjau bup mayuh .. kekadang enda tebacha alu anjung pulai!! Tang bup pasal fotografi lain lah kira ... mina meda gambar kena ngambi idea pan udah chukup! mrgreen

Puteri's Signature

2 comments:

  1. Best amat neh, menoa kitai ditu tusah endar ka begiga ka bup..ka pen enda nyu meli meh. Anyway, it's a very interesting hobby - aku nyu addicted to photography meh, semina bedau bisi pemisi meli DSLR.

    ReplyDelete
  2. Ukai murah rega bup diatu ... so amat nyamai bisi library alai nginjau bup! Bisi ga duit kena meli utai bukai!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...