Friday, October 09, 2009

Indu Kemindang

Pagi tadi nyu chelap diri kaki aku bai aku ngambar sida indu kemindang tu! Aku sigi ngiga indu kemindang ti bisi "ngema" (nitihka jaku Lyana!) ai ba sayap iya laban aku kala udah ngambar siku ti bisi ngema ai baka tu.


Enda baka gamal buah strawberi siku tu?!


Tanah endang basah laban embun pagi tadi, nya aku nemu tentu bisi indu kemindang ngema ai. Amat enda lebu pan aku pagi tadi!

Gambar besai agi tau dipeda ba photoblog aku. Abas la .....


Puteri's Signature

4 comments:

  1. rindu meda...
    manah gambar indu kemindang tu...
    baru ku nemu bakani nama indu utai tu dalam jaku iban :)

    ReplyDelete
  2. Aku pan baru diatu ka nemu nama indu utai tu! Siku ari commenter blog tu ari Saratok, iya ka madah nama indu utai tu kemindang ..

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:48 AM

    wow!! cantik amat gambar ladybird nya neh!!! btw, nama gambar 2nd & 3rd nya asai ku kala meda somewhre in a "secreshoot book"....

    ReplyDelete
  4. Eeee, asai ka bisi meda ba secretshoot book?! Bisi orang enchuri gambar diambi aku kah?! Dini alai website nya, aku ka ngecheck.

    Maybe you saw similar pictures .. I don't think I am the first one to have taken pictures of ladybirds with droplets of moisture on them ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...