Friday, October 23, 2009

Sapi dalam embun


Pagi kemari aku sempat driba ngagai jalai enda jauh ari rumah kami laban ti ka ngambar sida jelu dalam embun. Tiga kali aku turun niki jalai nya! mrgreen Mula mula servey dulu, ngiga alai bisi jelu enda entu jauh ari jalai, alu servey mega alai tau ngetu. Embun nya tebal enggai nyadi sebarang ngetu, pechuma dilantak orang!

Ngenung sida sapi meda aku ngambar sida! Haha. Aku enggai nguji driba kediri ngagai Consumnes River Preserve. Takut, enggaika embun tebal mega din. Takut mega kediri .. ni nemu sapa orang bisi din. Tempat nya kira ka 6 batu ari rumah kami, enda jauh iga. Tang laban menua dia paya, tentu embun tebal din enti bisi embun.


Udah ka pulai ari ngambar sida sapi, aku alu ngambar sida indu kemindang ti ngerayap sebelah rumput ba depan rumah. Indu kemindang ba gambar tu endang diengkah atas bunga, ngambi ka manah agi lebuh digambar! mrgreen Leka ai ba sayap nyu nyau labanka kena jeput alu dipindah ngagai bunga.


Gambar asal terang agi ari tu, tang gambar ka diupload ngagai blogger susut kualiti ... enda berapa endar! Nah, endang mayuh indu kemindang sebelah tanah kami dia .. enggai ka sekeda ngumbai gambar ka dibantai ditu ukai diambi aku empu! rolleyes


Puteri's Signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...