Tuesday, August 24, 2010

Angat!


Apu, balat ga pengangat hari kami sahari tu! Enda aku berani pansut! Endang ari kemari hari kami ditu udah angat tang ninjik ga mina tiga hari aja hari ngangat tu enti nitih ke ramalan cuaca. Nadai kitai tan pen enti hari hari utai ngangat baka tu!


Taja hari angat dipeda, tang enda sehari hari ngangat tu. Tumu pagi chelap hari. Pia mega lebuh malam hari. Nya meh pagi tadi aku duduk ba luar ngipa burung hummingbird enggau indu tawir. Nigrup kupi sambil ninga radio meh aku ti duduk ba luar pagi tadi. Udah hari mupuk angat sepi aku, tama aku ke dalam rumah.


Rindu diri ga aku ti duduk ba luar laban burung hummingbird ti nutu bunga morning glory aku pagi tadi tak enda entu ibuh ke aku. Nya meh sempat endar aku ngambar iya.

Indu tawir mayuh terbai tang jarang inggap. Siku tu enggai ga inggap ba sida daun ti menyana agi dipeda. Enggai enda inggap ba tiang besi! Baka ti be-gymnastic iya nya!

Ma hari udah mupuk chelap lemai tu lagi, duduk baru aku ba luar. Kiraka lindung patio kami nya laban bisi pun eucalyptus ti ngelindung. Maya musim panas tu mata panas padam kiraka udah lalu pukul 7.30 lemai. Panjai meh siang kami maya dia taun.

Bah, nadai entu cherita ti ditusui ditu. Naka tu aja dulu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...