Saturday, August 21, 2010

Cherita Semadi Nadai Hari Enam


Pun minggu tu tadi kami menyanak nemuai 3 malam ngagai entua aku. Ngelama tu, kami enda bemalam ba sida enti kami nemuai kin laban ti bisi endur diri empu ba Los Osos tang sekali tu kami bemalam ba rumah sida laban ti bisi penanggul ba Los Osos din.

Nya meh rindu amat aku meda pengalak kebun bunga entua aku maya musim panas tu. Ni iya munyi burung ti ngemayuh nya ga dia. Mayau kami (dibai tudah iya) rindang diri besegau sebelah kebun ngipa sida burung.



Dua pagi aku tumu pansut mai kamera laban ti ka ngipa burung hummingbird. Akai, amat rindu diri meh aku betitih ke burung tu! mrgreen Sekeda gambar burung tu tau dipeda kita ba blog gambar aku ditu.

Bah, naka tu aja cherita sekali tu. Sida perengka ti dibai pulai ari menua tu tadi apin abis dikemas!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...