Friday, August 27, 2010

Roti Sardin


Tu meh breakfast aku pagi tadi. Roti canai (buatan Malaysia) ulih meli ari supermarket, nya ti ngasuh nyamai amat enti tenguk ke roti canai. Tiga hari beturut turut aku makai roti canai enggau kari manuk laban ti bisi manduk kari kutai. Nyu enggai ga nyawa makai kari agi tang agi ka makai roti canai! mrgreen


Tembu makai roti canai aku alu mai kupi pansut duduk ba luar sambil ninga radio enggau ngintai indu tawir tauka burung hummingbird. Hummingbird mina sekali aja nyenguk lebuh aku betitihka indu kesulai siku tu. Kepuas kesulai tu nutu bunga morning glory iya alu terbai ke bukai. Kitai ti agi belala ngambar iya!


Indu tawir ti bajik (bechurak gadung enggau biru) enggai endar inggap. Mina bansa siti tu aja ti ka inggap ba daun layu alu enda ibuh ke kitai. Nya meh digambar laban ti sigi rindu ngambar indu utai!

Nya meh sahari tu aku ngining macro lens ngambika utai digambar semak agi dipeda. Aisey, nganti bisi budget dulu! wink

2 comments:

  1. hihihi...aku enti makai sadin ikan nya, mesti digulai mayuh chabi, bawang putih enggau perah ai limau masam. slurrrppp! enti enda pia, lembau makai sadin ikan nya, balat bau lang ba aku.

    auk, bidik endar nuan tetemu ke sida kesulai enggau indu tawir digambar. manah endar ! :-)

    ReplyDelete
  2. Bisi disimpan shallot enggau chabi, except for perah limau. Ligo brand sardine is not that bad. Not that fishy! :-) Sedap dempa enggau roti canai!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...