Saturday, August 14, 2010

Picnic

Au, enggau orang picnic meh kami tengah hari tu tadi. Tang siti gambar orang ti bepicnic nadai meh ngambi! eek

Endang tiap taun company sida Doug ngatur picnic ke bala pekerja sida alu tikit mina $2 aja ke tiap iku orang ti ka enggau. Sereta datai ba Rancho Seco Park, kami ngiga alai duduk, udah nya alu enggau orang bebaris ngambi pemakai - hot dog, hamburgers, tri-tip sandwiches, potato chips, nachos, ice cream, beer ...

Hari udah lalu pukul 12.00 ngalih hari, engkeriuk meh perut. Engka nya kebuah enda terunding ngambar utai enggau orang ti bisi dia.
Iya ke bendar aku mina bisi ati ka ngambar biew dia. Taun nyin kutai simbing gambar cooling towers tu diambi aku. Sekali tu berati meh aku enggaika simbing baru gambar diambi. mrgreen


Mayuh endar indu tawir bechurak biru terbai ngimbai ai ba park dia. Aku nadai mai telephoto lens, nyu tepaksa aku lubah lubah mansang ngagai indu tawir enggaika iya terbai lari. Rindu amat aku meda indu tawir nya dia! Bisi hari aku kin baru ila.

Kami menyanak enda lama ba picnic - kiraka dua jam aja. Mata bala ngantuk laban enda entu tinduk demalam. Mayuh macham raffle drawings enggau Bingo games tang laban ti enda ulih lama dia, nadai meh kami enggau main utai nya. Ku jaku angan angan menang raffle. sad

Enda lama udah datai di rumah bala alu tinduk - jetlag.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...