Monday, August 23, 2010

Kebun Bunga 2010


Dua tiga hari tu gaga amat aku meda sepun ari bunga gladiola aku benung bebunga. Maya aku ke mupuk nemuai ke menua ujung bulan lima kutai, bunga pun gladiola apin ngembai. Rugi amat asai aku enda ulih meda kebun aku penuh laban bunga gladiola.


Tu meh gamal kebun bunga aku lebuh aku ke pulai ari kemisi tengan bulan tu tadi. Repa sereta nadai meda bunga gladiola siti. Mina bekau iya aja ke agi tinggal. Nya meh aku tekenyit meda sepun tak nyumbuk bunga alu dua tiga hari tu pansut bunga. Bakaka sinu ke aku! Sepun dipeda aku bebunga pama meh! Enda ga punik! mrgreen

Sida bunga morning glory enda ibuh sebut agi. Nyu melit pagar enggau pun bunga bukai ke dia. Puas endar muai nya ila! Meda sida bunga sigi rindu tang mantun rumput, muai iya ke udah mati - akai, lembau amat asai tulang! eek

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...