Monday, August 30, 2010

Model Semadi Nadai



Semadi dipadah iya tau nepan basikal enggau niki pun kayu nya baru orang ka nyadi model! Tang nya meh, enti diasuh nepan basikal, nadai nemu jenuh ga orang. Mayuh ti enda menyana gambar!



Aku bisi diberi entua indu aku manual 50mm Pentax lens. Nya dikena ngambar model lemai kemari. Niece aku ka meda gambar diambi ngena lens lama tu. Tau dikenyadi ga lens tu, mina pedis di focus laban semua main manual!




Ditu orang udah nurun ari pun kayu. Nya pen, nyu nganti orang udah kating kating tunsang ba dan kayu nya baru tau ngambar.

Tu meh gamal model semadi nadai! Tau endar dikenyadi! mrgreen

4 comments:

  1. Eheh, gamal bujang sigat nuan. Bisi gunting rambut ia pia? Bak ia, ngak nadai model bukai mun nda bala anak kitai empu. Jedun mit aku ka Natalie meh baka nama mun aku udah mengai kamera. Alu ka mummy mummy meh ia, tekaung kaung ka minta di ambi gambar.

    ReplyDelete
  2. charlene, manah enggi nuan nya minat digambar! Enggi aku puas ngumbuk! Orang enggai lama posing, dah nya enda ulih keep still agi! Enda menyana gambar!

    ReplyDelete
  3. :) rindu aku ninga seduai cerita anak enggai digambar! Sebaka engku, sigi enggai digambar; tang udahnya nyinuk ngah iya ngaga album gambar pejalai. Kadang2 'belaya' dulu sebedau begambar - nya gambar2 semua natural pose magang! Aku tu baru berati ke gambar2 kita terang amat, ko anak; iya ke enggau sida aunty2 tu gamera canggih ko aku. :D

    ReplyDelete
  4. bala aku sama meh. nama penyakit enggai digambar nya ! semadi amat sida iya digambar udah besai tu. amat ka nuan wai EB, belaya dulu, sampai bechubit kekadang2. enti enggau geng sida iya kak gak begambar ka aku. nyelai endar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...