Tuesday, July 14, 2009

Betemu enggau Flo saduai Andan

Tengah hari tu tadi aku sempat betemu enggau Flo saduai Andan. Nah, berapa iko kita nemu Flo bisi pulai ka menua taun tu?

Sahari tu Flo bisi nurun ari Bintulu enggau apai, indai enggau menyadi lelaki iya siko. Udah sida datai ba Miri sida dulu ngetu ba rumah aunty Flo ba Luak. Ninga sida nya ka ke Luak dulu aku alu bejalai ngagai kawan aku, Jane, ti diau ba Luak mega, udah ka nyangkai sida apai indai aku ba Miri Dialysis Centre.

Ba rumah Jane meh alai aku ngasuh Flo betemu enggau aku. Apai indai Flo, aunty iya enggau menyadi iya alu mupok ngati ka program sida empu, udah ka nyangkai Flo ba rumah Jane.

Ari rumah Jane, kami duai Flo alu mupok ka Boulevard Mall laban udah besemaya enggau Andan betemu enggau iya ba Food Court din.

Ukai nya kala betemu kami tiga, tang ngelala gamal pangan diri ari gambar. Andan endang sigi udah nganti kami ba Food Court dudok semak mua tangga.

Nadai ga ninga Andan nyebut asai ka bemimpi ti ulih betemu enggau pangan diri! mrgreen Flo ka madah Andan ti bisi nyebut jako munyi nya enti iya ulih betemu enggau Flo!

Kira sejam kami ka dudok berandau ba Food Court. Enda nyamai berandau laban Denice saduai Duncan enggai jenuh. Maya kami ka dudok ngirup sereta makai dia, sempat ga nganjung sms ngagai Lyana madah ka kami dudok betunga mua enggau pangan diri. Numpang gaga meh iya! Gaga ka kami ti ulih betemu!

Enda lama udah bekau bala Flo datai, kami alu mupok. Sempat ga begambar enggau besebut bala kaban ka bisi dikelala apai Flo sebedau kami mupok. Aku baru sahari tu nemu apai Flo nya ari Saratok alu ngelala sida apai Lyana enggau sida petunggal apai aku. Small world!

Aku endang gaga sereta rindu amat ulih betemu enggau bala ti dikelala ari pengawa blogging tu! Asai ka bula kitai tau bekelala ari pengawa blogging!

Puteri's Signature

10 comments:

  1. Rindu amat meda bala betemu... :-)
    jilis aku ah..hehe
    Kemaya nn bisi ke kuching?

    ReplyDelete
  2. hehehe sigi asai ke bemimpi meh aku hehehe ti enda sigi alah mulut burung murai bejaku laban aku hahaha - agi belala mega becerita. Ila meh tu ngirup kupi sama ila nuan mai Jane ( padah ngirup kupi ba rumah cigu sida sara suba)

    ReplyDelete
  3. hehe nadai ati ke bukai aku saritu, tekenang ke kita 3 belama !Gaga endar ati meda kita sebuat ulih betemu serta begambar sama. makceh ke SMS nuan !:-))

    Apai aku, cigu apai Flo di Budu/Awik kelia. Ari blogging meh kami duai Flo bekelala enggau pangan diri, lalu mulai ke pengingat apai kami duai.

    Enggau Andan pan, bisi besangkut paut enggau unty Iyak kitai ! hehe amat small world thru' internet tu nehh.

    ReplyDelete
  4. :) Dunya endan mit, lalu sekaban! Gaga meda kita ulih betemu. Sibu ditu nyamai kampua mee & kompia janik!! Kitu kita ngirup pagi!! :D

    ReplyDelete
  5. Chris, I'll be in Kuching from 7th - 9th Aug, leaving for KL on the 10th. Enti nuan ulih ka Kch maya nya anang enda madah! Aku bisi lumur hp nuan, and you have mine too, right?

    Andan, one morning kitai sida Jane duduk ba kedai kupi! Just say where and when!

    Lyana, nya meh, small world! Bisi connection magang enggau bala ka betemu!

    Endun, last year aku bisi nemuai ka Bintulu aku apin nemu nuan, and nuan apin start blogging! Ka meh aku nyepi sida mee kampua enggau janik kompia menua Sibu! Last year aku enda nemu nama utai diorder lebuh ka duduk ba kedai kupi. Mina ngorder utai ka familiar. Nuan nadai bisi program ka Miri?

    ReplyDelete
  6. OOhhhhhhhhh.....sempat bedating bala kitak neh..hehehe...rindu amai ati ku meda kitak ulih betemu sama diri.

    ReplyDelete
  7. what a small world kok orang!! nya baru gaga ati betemu pangan diri..

    ReplyDelete
  8. Oh, meda baka schedule aku (ceh, kalah artis) laban 2 august aku baru pulai ari Kapit betanding scrabble state-level din. enti nadai pengawa di sekula ka meh aku rembus kin :-)

    ReplyDelete
  9. Oops, salah, Endun, nemuai ka Sibu last year, ukai Bintulu!

    Charlene, sempat kami bedating! Next time nuan pulai, schedule time sama enggau kami neh!

    Big Momma, nuan di Kch kah? Aram meh kitai betemu tu lagi! Lyana bisi ga di Kuching dia.

    Chris, please try to come! Put on hold appointments bukai nuan that weekend! Last year aku ka Sibu, Bintangor enggau Sarikei nadai ga betemu enggau nuan!

    ReplyDelete
  10. I think i will be available to go to kch...:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...