Tuesday, July 28, 2009

Pengawa kemari

Pagi kemari kami tiga menyanak bisi dichia geng aku siku ti benama Mui Foon makai pagi ba Sun city Food Court. Mui Foon bisi mega manggil kawan kami dua iku da enggau makai pagi sahari nya. Baru iya aku tu makai ba Sun City. Ngelama tu aku muti ninga pasal tempat tu tang enda kala makai dia.

Aku milih mee guring basah tomato, alu bala anak milih toast. Mayuh endar pemakai ti bisi dijual dia. Pagila aku ka mai apai indai aku kia, awak ka sida nguji pemakai dia. Tentu rindu sida meda pemayuh pemakai ti bisi dia!

Udah bekau kami makai pagi, kami tiga enggau Kheng Hua alu bejalai ba pasar Miri. Kheng Hua endang pangan lama aku, alu maya aku beranak ka Duncan suba endang iya dipanggil aku ngintu aku. Bisi ngelima minggu penglama iya enggau aku maya nya suba.

Lebuh ka suping ba Mega Mall, Duncan alu madah diri ka bira. Isssh, enda berapa amat, nindik ga bisi Mega Hotel ngimbai dia. Kapa ngena jamban awam ka kamah, ngena jamban hotel ka manah nya meh Duncan!

Sebedau kami empat pulai kami ngetu makai suntung kangkung enggau makai chendul dulu. Tepantup asai nyawa makai sida rujak enggau chendul!

Kami menyanak ngetu ba rumah Kheng Hua enda lama sebedau kami pulai. Aku ngambi peluang ngasuh Kheng Hua "ngurut" tubuh aku ngena chara "kua sa" .... "kaus" ko jaku kitai Iban. Ba senentang ti pedis, engkakai meh aku! Nyamai endar asai aku tinduk demalam, engka laban ti udah dikaus! mrgreen

Bala anak bekereja ka sida ruti, gula batu, buah, ..... barang utai dempa ti ayan ba rumah Kheng Hua, endang disapu saduai!

Nah, nya meh pengawa kami menyanak kemari. Sahari tu nadai prugrim, mina betelipun enggau Douglas, laban pagila iya angkat mupok kitu. Malam hari lima lagi baru iya datai di Miri.

Puteri's Signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...