Sunday, July 05, 2009

Peluh!

"I don't like Malaysia! It's hot and there are many mosquitoes!" ko Duncan komplen. Ma udah bemain pala jempuk laban peluh, alu begisai laban isi seir. Iya ka begisai ukai tegal nyamuk, isi ka seir!

Udah nya kerita apai aku ga bisi hal enggau air-cond. Nya meh Denice saduai Duncan bepanchur peluh dudok dalam kerita, nganti aku ka pansut meli sida babi panggang enggau manuk panggang tapau ba kedai kupi pagi kemari. Endang segaja ga park kerita baruh pun kayu ngambi ka enda entu angat.

Ko mekanik, rusak pulley ti narit fan belt air-cond ba kerita apai aku nya. Belt udah diganti tang mina sahari aja kerita enda inggar lebuh air-cond dipasang. Enggai enda diganti pulley nya baru nadai agi memunyi. Nganti udah nadai mindah baru tau nganjung ngagai mekanik baru kerita nya. Enggai enda sahari kerita nya ditinggal ba workshop.

Maya aku mai kerita ngagai reception hari enam tu tadi, akai nyu bepeluh diri aku! Nasib deodorant tebal diunsut ba ketiak, eh!! Nadai lawa kitai ngena baju enda belengan enti nyu bebau tengong! mrgreen

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Nyah DOr, nya meh asai aku. pama kita tuboh mit.. km ke tuboh besai tu bejalai 5 minit pama ngetu sekejap nyo tusur peluh baka ai wong hahahahah.... belakang aku sigi gatal2 laban rashes, nda tan angat aku..kra ba rumah diau baroh aircond aja. munyi ke lawa, sumbong bejako tang nya meh tadi.... naka pengangat aritu nyo berasai gatal kulit mua.

    ReplyDelete
  2. Thank goodness for the wonders of deodorant :-)

    and air cond :-p

    ReplyDelete
  3. Lydia balat endar di tutu nyamuk ! Dipansa nyamuk aja, belaga meh tubuh iya. Mesti di spray ari-ari ngena mosquitoes repellent kaki enggau lengan iya. Sinu endar aku meda iya, kembai kulit digigit nyamuk. Pasal pengangat nya, kira ke pama mimit, laban suah ujan lemai ari ditu. Ngarap ke lama baka nya meh, ari tu.

    ReplyDelete
  4. couldn't imagine pembalat penebal deodorant bak ketiak nuan! hahaha...Janji anang ngangkat tangan ka atas udah ;p

    Duncan nya kelalu 'hensem', ni enda bala sidak nyamuk meh alu fall in love neh ka duncan..hehe

    ReplyDelete
  5. Pat, ma udah angat, ari-cond pen baka ka enda bejalai! Hehe, kasih kita ka besai tubuh ma hari udah angat!

    Chris, thank goodness indeed! Especially those that don't stain and are not sticky!

    Lyana, pansa nyamuk alu gatal?! Hehe, raya nya! Engka endang gigit lama tang gatal baru, bakaka digigit nyamuk buban nya ... bisa gigit nyamuk nya!

    Charlene, ma datai rumah unsut baru. Keluar baru, bepeluh baru, pulai rumah unsut baru!! Nasib bansa deodorant bansa ka effective!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...