Thursday, July 16, 2009

Duplicate Error

Taun nyin kemari aku bisi ngerijista akaun enggau Deconnexion (free wifi) laban ti nadai entu internet connection ba rumah apai aku. Tang aku ti enda ingat ka User ID enggau password dikena aku maya nya suba alu sekumbang aku udah datai di Miri sekali tu aku enda ulih access free wifi ka bisi di menua Miri ditu! Nindik ga menyadi aku bisi Celcom Broadband ti ulih dikena aku ngelama tu.

Bekareh aku nguji muka akaun baru tang nya meh, tusah amat muka registration page ba Deconnexion ... selalu aja error, engka heavy traffic. Maya ka ulih muka page, alu bisi nerima message Duplicate Error udah ka ngisi registration form dia. Berapa kali enda aku nerima message nya, alu baru sahari tu aku mereti nama reti message nya! Paduhal info ka diberi endang udah bisi ba system sida ... ni nya enda duplicate!!

Bendar meh aku nguji sida ID enggau password ti selalu dikena aku ma ngerijista diri ba sekeda laman web. Ta da!! Kepuas nguji, alu bulih! Small letter 'p' made all the difference! Nya meh aku alu beguai ngerikod User ID enggau password, enggai ka enda ingat baru ila! Nyu ka nginjau tingki indai aku da kena muka akaun baru!

Nah, diatu enda ka nyamai enti ba endur semak hotspot Deconnexion! Irau meh ati aku enggai ka datai ba Kuching ila, alu nadai bisi bulih free internet connection. Tang ko geng ti nulong reserve hotel di Kuching, sigi bisi free wifi ba hotel nya. Thank goodness for that! Enda lah bekareh berangkut ka netbook ngiga sida Starbucks tauka KFC kena aku update blog! mrgreen


Puteri's Signature

2 comments:

  1. Eh? KFC bisi free wifi kah?? Enda aku nemu ko

    ReplyDelete
  2. Bisi! I've been to 2 different KFCs di Miri, both bisi! Aku ngena wifi ba iPhone aku ngecheck, also aku bisi meda siko nembiak nunga laptop iya dudok ba KFC.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...