Thursday, July 16, 2009

Tabin

Nya gamal orang tabin (pala dibap enggau towel mit basah) ngenatka diri alu enda tau enda nunga TV udah ka pansut ari bilik tinduk. Lemai kemari isi Duncan angat sepi aku. Meda nya baka nya diberi aku ubat. Bisi turun pengangat isi tang nya meh 4 jam udah nya angat baru. Dempa ga ubat baru, empat jam udah nya empa ga baru.

Endang sigi gaya iya, dua tiga hari baru penyakit nya gerai amat amat. Denice mina batuk aja. Kutai maya kami ka bejalai ngagai Jane, anak iya tabin meh sahari nya alu diau enda nurun sekula. Menyadi aku ka tuai madah diri angat isi enggau batuk batuk meh dua hari tu tadi.

Arapka penyakit nya penyakit tabin ka "biasa" meh! Lembau diquarantine orang enti nya lebih ari nya!!



Puteri's Signature

4 comments:

  1. Gamal Duncan tabin. Sigi gaya wai. Tekenyit enggau weather bak din nya. Jedun aku bekenya meh tang bak KL ia tabin mengejut amai. Seari sebedau kami ka pulai Perth. Akai, sigi nadai tidor semalam malam mala aja nukar ngecheck temperature bak kenin ia. Kasih nga meda. Di asuh aku minum air badak, manah kena ngurang panas bak dalam tubuh. Bisi di jual bak supermarket din. Nya manah kena ngirup benun sidak tabin.

    ReplyDelete
  2. Bah, Lydia pan rengak meh. Dua ari tu udah 'running nose' tang nadai fever. Udah beri ubat. Nyu mirah idung tudah tuai bai selalu ngensing ke insak. Aku empu pan berasai enda berapa meh kemari, pedis pala enda nyamai tubuh. Udah makai ubat 'actifast' beri indai aku , pama mimit pagi tu. Amat munyi ka Charlene, weather changed. Kira lebih seminggu keutai manah endar ari ditu, enda balat angat. Enda mukai2 dua ari tu udah lalu belabuh angat baka temperature selama tu. Ni enda kejutan termik, sakit meh laban nya. Ngarap ke gerai jampat bala nuan; nya gamal Duncan jenuh enda mancal..hehehe

    ReplyDelete
  3. Charlene, ai badak?! Hehe, lama udah aku enda ninga ai nya, nyu enda tingat agi! Ka aku ngiga ai nya lagi! Duncan tu endang tiap kali kami pulai iya Malaysia iya sakit, mina last year iya nadai sakit. Nya meh enda entu tinduk aku laban enggai ka ngenyit niki bala temperature iya, tang so far manageable lah.

    Lydia enggau orang sakit ga? Aku last week bisi nyilu mimit asai tubuh, makai panadol dua leka, udah nya ok, tang rekung agi ga gatal2. Bisi batuk ga dibai rekung gatal nya. Denice pen stuffy nosed and batuk. Thank goodness nadai fever! Enti pia, tusah ngintu dua iku sakit!

    ReplyDelete
  4. Apo..kasih mai bala anak ti udah maya musin tabin. Anak aku ke biak pen udah kena jangkit angat isi pagi tu tadi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...