Sunday, July 19, 2009

Wifi booster pansut baru

Sekumbang aku tetemu/tingat ka User ID enggau password ba account deconnexion lama aku, aku selalu nguji ngena internet connection ari free wifi tu.

Wifi signal diterima ari built-in wifi ba netbook aku mina ulih nerima dua bar ari deconnexion. Kekadang ulih kekadang enda ulih log on ba deconnexion ngena signal dua bar aja. Lebuh maya iya ka, ulih ga aku ninga live-stream internet radio ari station ti dikerindu aku ari California.

Enti aku ngena Celcom Broadband menyadi aku, internet radio sigi enda entu ulih didinga. Putus putus utai didinga, manah agi enda ibuh!

Tang asai ka lama udah aku enda ninga talk radio alu lelengau meh asai ati ka ninga sekeda program ti dikerindu aku.

Hari enam tu kemari, maya aku bisi ngetu ba farmasi di Boulevard Mall, aku alu niki katas ngagai kedai computer laban ti ka ngiga wifi adapter. Bisi tetemu siti ti enda mar iga, alu meli usb cable pemanjai 5 metre kena nyambung wifi adapter awak ka ulih diengkah ba wifi booster digaga diri empu.

Nah, wifi booster digaga ari senduk belubang lubang endang agi bisi, nadai lah ibuh mungkal ngaga baru! Ba sadau din, sigi dilekat ba tiang alai iya digantung taun nyin kemari. Manah endar signal diterima ari sadau din ... 4 bar.

Ba baruh (patio, gambar atas) mina dua bar aja ulih diterima enti digantung ba pagar. Lemai tu tadi aku nguji ngantung iya ba dinding baruh alai ti nerima signal kuat ba sadau din. Ta da! Empat bar signal ulih diterima iya.



Ukai enda gaga agi ati laban ti ulih nerima penguat signal 4 bar ari patio! Ditu meh aku betulis ka post tu, belaban enggau nyamuk!

Siti aja utai ti enda dikerindu aku ngena free wifi tu. Ma sekat orang mayuh ngena, nemu nyau connection. Kemari tekenyit aku meda mesej pasal aku udah ngena ungkup ti dikemendar. Aeeee, enda lah aku nemu bisi limit ... berapa kali aja tau connect dalam sahari! Enti munyi nya, anang log out!! Tang enti nemu drop connection kediri empu ..... ka pen enda nguji log in baru!

Nasib ga bisi Celcom Broadband enti enda ulih connect agi ba deconnexion!

3 comments:

  1. ....the return of the senduk...jeng jeng jeng !! :-))

    ReplyDelete
  2. Ahahahahaha!! Nuan nadai enggau aku begambar ngimbai booster senduk sekali tu!!

    ReplyDelete
  3. Kaki pengeretuk sigi gaya..hahaha...manah amai gamal bala sidak wifi nya. Doris! Nama enggai ngena kuali?? Manah agi. Aku kala coba nya. Buleh tahan ngak reception ia!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...