Friday, July 31, 2009

Makai tengah hari ba Secret Recipe

Tengah hari tadi aku bisi betemu enggau Indu Rumah Panjai, anak iya Daphne, Sebugey, enggau Andan ba restoran Secret Recipe. Kami duai Indu Rumah Panjai nadai betemu enggau pangan diri tiga puluh taun! Sereta kami badu besekula ba Tanjung suba, kami alu nadai kala betemu enggau pangan diri. Gaga amat aku macha mesej ari iya kemari madahka diri bisi nurun ari Bintulu alu mai aku, Andan enggau Sebugey betemu enggau iya.

Daphne, Indu Rumah Panjai enggau Sebugey
Andan laun mimit datai labanka ngambi anak iya pulai sekula dulu. Dulu meh kami empat begambar! lol  Udah Andan datai aku ngenduan iya pasal uban iya ti nadai ayan agi!  Lawa gamal buk kitai!

Andan seduai Sebugey nadai ngorder utai makai, mina ngorder utai di irup aja. Engka lapar meh Sebugey laban udah kami badu ba Secret Recipe iya alu mai kami ngagai tempat siti makai rujak enggau cendul.

Perut agi kenyang ni nya bisi dianjung makai rujak! Makai ga tang enda ngemendar enti perut agi lapar! Daphne enda enggau kami laban udah maya iya pulai kereja.

Diatu laban ti udah nemu bekuntik enggau pangan diri, nadai gaga enda betemu baru dudi ila maya aku bisi pulai kemisi. Enda pia? Terima kasih ngagai Indu Rumah Panjai enggau Sebugey ti chia kami makai sahari tu!

Puteri's Signature

11 comments:

  1. bedau agi meda raban kuching betemu nggau Puteri ila,sigi berenyang hotel hahahaha...

    ReplyDelete
  2. munyi jejak kasih cerita nuan puteri, sinu nda lama maca ya, lawa mai tudah kita blogger iban ulih betemu pangan diri ney....aku siko pen empai kala enggau aku betemu.

    ReplyDelete
  3. amat bendar kitai kemari neh makai aja2. Engi aku malam sambung ga makai baru bai bala agai grand palace nya baru bendar

    lawa buk aku deh enda buban agi tgh ari nya hehehe magic neh

    ReplyDelete
  4. Pat, looking forward that hotel berenyang laban kitai high tea!!

    Ben, wished you were here, enti enda ulih nuan enggau kami! Jejak kasih meh kami saduai indurumahpanjai! Amat lama endar ka nadai betemu!

    Andan, pama endar nuan agi bisi dianjung makai malam nya! Nuan ga enda makai tengah hari nya, mina ngirup aja. Rujak enda ga nuan makai mayuh!

    ReplyDelete
  5. Hi Dor,
    Arapka kitai ulih betemu baru maya nuan pulai taun baru!

    ReplyDelete
  6. hahaha jeng jeng balat tu ila....am looking forward to meeting you all di bakal 'hotel berenyang'... :-))

    ReplyDelete
  7. gaga endar bala bloggers indu iban ulih begempuru din ditu neh,
    kini penunga bala bloggers laki iban pelaba ko aku?
    alah ndar kami bloggers laki deh...engka ego orang laki kelalu tinggi tauka malu enggau bala kita bloggers indu ti bajik-bajik...hehe! :)

    ReplyDelete
  8. Rita, arap betemu baru meh!! Muka account ba Face Book nuan! Ulih meda berkembangan diri dia!

    Apu, nganu orang enti hotel nya kelalu berenyang ila!!

    Ben, araam betemu enggau aku! Aku di KL from Aug 10-12 tu ila!

    ReplyDelete
  9. amai nuan, ulih nadai masalah,
    madah jak dini alai betemu.

    ReplyDelete
  10. Ben, dah check gmail nuan? Bisi aku reply comment nuan tu.

    ReplyDelete
  11. Apuuu.. bulih tahan kita neh. Rindu ninga nuan betemu enggau blogger Iban! Good job!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...