Thursday, July 02, 2009

Massage

Tengah hari kemari aku bisi nganjung diri beurut ba spa ba Pujut 7. Nama tempat nya Surbyr .. leka jaku Thai alu reti iya Relax.

Spa tu sama lirit enggau kedai kupi ti alai kami selalu makai ba Pujut 7 dia. Bisi stidid amat spa tu peda aku, alu sida mina nerima pelanggan indu aja.

Indu ka ngurut aku indu Melayu benama Nor. Nyamai endar urut iya. Aku nanya iya enda pedis punggung iya lebuh ka ngurut aku laban iya sarat ngandung! Enda, ko iya, laban tempat tu sigi tempat ngurut lalu enti bisi pedis bisi ga orang nulung ngurut iya, ko iya. Amat ga nya neh!

Orang ka empu spa tu indu Thai, indu Thai ti jadi ka cina. Chara urut sida tu nunda chara urut Thai. Siti urut ti nyamai amat sepi aku iya nya Herbal Ball Compress massage. Akai, nyu angul asai pala udah ka diurut. Ni enda, sida urat enggau nyu tebuka laban ball angat nya!


Tu gamal bilik urut dikena aku. Bilik nya be-air-cond alu lampu iya endang sengaja petang mimit. Kitai tama dia pen alu relek asai isi! Muzik enda entu inggar bemain ba belakang nulung kitai lebih agi relek!



Enti bala kita ka nguji beurut ba tempat tu, tau nguji laban benung promotion diatu. Aku nanjung diri baru minggu nyin ila! Agi belala!

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Whoaaa..

    nama tummy detox nya ?

    ReplyDelete
  2. Aisey. Pama wai. Sempat nganjong diri ngagai urang berurut neh. Murah amai nya caj sidak ia ngak? Eee..best amai. Bisi ari ila...

    P.S. nasib nadai alu tido bedekur nuan lebuh di urut indu nya? hahaha

    ReplyDelete
  3. Wah..seh..enjoy mat di kemari wai. Akai...ti aku sigi lalu meliur bubur tinduk ti di urut orang. He..he.. Nya meh aku ngai mai orang micit belakang aku.

    ReplyDelete
  4. Pama meh enti aku ka nganjong diri kia ila. :)

    ReplyDelete
  5. Pat, tummy detox nya ... urut sebelah perut, dah puas diurut alu ka melabur asai nuan!! Ko indu nya lah .. aku pen nanya!

    Charlene, umbas iya rega nya, laban tempat nya very clean and very classy feel ... owner must have spent quite a bit renovating the kedai for the spa.

    Anna, aku semadi nagang diri enda tindok, mai tukang urut nya beloyar. Enti enda meliur meh laban ka tingkap!!

    Flo, anang muai peluang!! Enti nuan ka, I make the appointment for you .. sama pegi tuo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...