Friday, July 17, 2009

Makai malam enggau geng lama

Tu gamal utai dempa aku demalam! Seddddaaaaappppp! mrgreen Mix seafood grill betambah nyamai laban orang ke enggau makai malam tadi iya nya empat iko kawan lama.

Ari kiba, Hamiah (betudung), Aminah (baju burak), Nadzirah (baju mirah), aku, udah nya alu Jane. Penudi endar aku betemu enggau Hamiah, taun nyin kemari laban aku bisi ngorder cup cakes (kena party sekula sida Duncan) ari bakery menyadi iya ba Pujut 7. Pengelama aku nadai betemu enggau Aminah iya nya 17 taun. Maya nya iya baru ngandung anak iya ka tuai sekali. Tiap kali aku pulai ka Miri iya nadai di Miri laban ti nitih laki iya gawa di Singapore alu diatu benong gawa di Oman. Taja aku selalu berandau enggau Nadzirah ba telipun penudi endar aku betemu enggau iya iya nya dalam taun 2004 ba rumah iya di Indiana, maya umur Duncan baru setaun sebulan. Kami duai Jane endang selalu betemu tiap kali aku pulai ka Miri.

Aminah, Nadzirah enggau aku dulu datai ba restoran laban aku ti nyadi driba kami tiga. Kami tiga endang sekelas ari Pom 1 datai ka Pom 5. Kami duai Aminah endang kaki meda wayang. Enti bisi wayang cina ti dikerindu bisi bemain ba panggung, beguai guai kami duai pulai sekula ngambi ka enda laun datai ba panggung. Ukai nya tak semak iga sekula St. Columba ari panggung (alai Yu Lan Plaza diatu) ... bejalai kaki agi nya!

Kami duai Nadzirah endang ari sekula primary ti begulai datai ka Pom 6. Diatu, kami sama diau ba US .. sayau endang semak pangan diri!

Amat gaga endar kami ulih betemu enggau pangan diri. Aku bisi mai dua iti gambar disimpan dalam photo gallery ba iPhone aku. Siti gambar kami duai Aminah enggau tiga iko classmate bukai maya kami ba Pom 5. Alu siti gambar kami tiga Nadzirah, enggau Jane enggau enam iko kawan bukai maya kami ti ba Pom 6 di Tanjung Lobang kelia.

Rindu endar bekenang sekeda ulah kami agi ba sekula sikinderi kelia. Nyu besebut ka pasal aku ngentun bok Joe Lim (Joe Moto di Miri), segenggam bok Joe tingkil! Kami duai Joe tak baka mayau enggau ukui, tak selalu bepalu ka pangan diri!

Panjai umur tedah Joe, laban tak bisi timbul iya enggau bini anak iya lebuh kami ti agi dudok berandau ba restoran.

Baru besebut pasal sapa orang ka chia malam nya, alu datai waitress siko madah Joe udah mayar bill kami! Nya meh kami alu ketawa! Baka ti ngangau semengat Joe ngasuh iya datai ngambi ka chia kami lebuh kami ka besebut pasal iya! Mina Hamiah ti enda enggau kami besekula ba St. Columba kelia. Baru malam tadi meh saduai Joe bekelala enggau pangan diri.

Malam nya, maya Joe enggau bala iya mupok, iya alu madah, "See you all here again next year!"

"Insha Allah", ko Hamiah.


Puteri's Signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...