Sunday, August 23, 2009

Abas la ...

Aku bisi ngaga photo blog. Abas la ... mrgreen Minta ampun laban kutai aku bisi meri link alu bisi salah taip ba link nya. Tu link iya ka betul.


Ukai ga aku ngumbai diri nya terer pasal ngambar utai. Kamera ka dikembuan pen enda canggih! redface Tang laban ka rindu ngambar utai alu bisi ga ati ka bekunsi gambar ka udah diambi enggau bala kita ka selalu sangkai ba blog aku tu nya kebuah ngaga blog tu. Tambah mega enggai enda enggau orang ngeruh ka ai!

Kebuah siti da, aku endang lama udah bisi blog wordpress ti dihost kediri empu. Rugi ga mayar wordpress blog dihost (besai storage space!) kediri empu tang enda dikena alai nyimpan fail gambar ti besai agi!

Suba photoblog tu blog pasal chukop macham utai tang diatu udah ditukar ngagai photoblog. Nyu enggai agi ngintu blog kelalu mayuh. Ditukar ngagai photo blog laban enti utai nya begambar nadai entu beguna kelalu mayuh utai ditulis. A picture is worth a thousand words, ko orang.

Ahh, enti kita apin nemu, Flo, Chris anak Apai, enggau Charlene pen bisi photo blog. Abas enggi sida ga!


Puteri's Signature

4 comments:

  1. Doris, nama tang aku enda ulih leave a comment on your photoblog neh? Mala aja ngasuh aku type the anti-spam word? Udah ngak aku type it but still it didn't work..hmn

    ReplyDelete
  2. Sorry, Charlene, bisi hal anti spam plugin nya!! Aku baru update wordpress to the latest version, so engka plugin nya nyu enda compatible agi with the latest version. Udah aku deactivate plugin nya, dah ok diatu.

    Selalu kena spam wordpress blogs aku. But the first comment a person leaves will be moderated. Subsequent comments should be ok.

    Go ahead, try again.

    ReplyDelete
  3. Well done, Puteri! Kitai ka mayoh idea tu nyau enggai ga nyampur-nyampur utai ba siti blog, enda pia? Gambar ba blog siti. Cerita umum ba blog siti. Cerita politik ba blog siti. Cerita personal ba blog siti ga! :D

    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  4. Amat, Flo! Bedau agi di include blog pasal religion!! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...