Friday, August 28, 2009

Cherita hari lima

Begedi amat, mata enggai agi tinduk maya jam baru ga pukul 3.30 pagi. Kasak kasak nguji nindukka diri baru tang ... ujung ujung angkat alu masang TV. Jam baru ga pukul 5.00 pagi. Enti aku tu enggau orang nurun kereja, enda ga ngawa dani ngenumu nya! evil

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Berapa iti TV ba rumah kita? Kami tau dikumbai kita kaya TV. Lima iti TV dalam rumah kami tu. Bala anak tumu dani, alu masang TV nengali siti siko. Siko ngalah TV ba bilik tinduk aku, siko masang TV ba bilik diri empu, alu aku? Enggi aku TV endang udah dipasang ari pukul 5.00 pagi tadi! eek Udah nya mansa bilik tinduk siko, TV bemain tang batang tubuh orang ka masang TV nadai dipeda dalam bilik! Huh. Masau karan!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Engka laban ka enda chukup tinduk kini, pala tak pedis. Meda enti agi pedis udah aku ngirup sechangkir kupi tu lagi. Aku kiraka baru diatu enggau orang beirup kupi, tang aku enda ulih enggau orang ngirup kupi ka pait .. sorry sida kupi ari Starbucks enda aku ulih enggau orang ngirup - kelalu pait!

Setaun taun tu aku beirup ka kupi ka bisi red guara ari DCL ti diintroduce ipar aku. Manah ka nuan, ko iya madah ka aku. Nah, tak gian diri aku laban kupi nya! Ma enda ngirup kupi alu pedis pala! Maya aku di Miri tu tadi, aku beirup ka kupi Ali Cafe - au ah, iya ka bisi Tongkat Ali nya! Udah nya tetemu kupi Ali Cafe ka bisi Kacip Fatimah. Ngirup ga aku nya. Sempat ga aku mai berapa bungkus pulai tu tadi.

Enda ga aku madah bisi insur isi labanka ngirup kupi tu .. siti aja .. hot flashes kurang agi sekumbang aku udah pulai kitu. Tegal aku ka ngirup kupi Ali Cafe, tauka tegal hari kami ditu lain agi ari hari di Malaysia?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Udah 2 minggu kami ka pulai ari Malaysia. Tang sida beg apin abis diruah. Lembau asai tulang. Mina beg Doug enggau beg bala anak aja udah diruah. Enggi aku agi bisi utai, mina sekeda gari ti deka dikena aja udah pansut ari beg. redface

Bah, nama pengawa kita sahari tu enggau ujung minggu tu?

Puteri's Signature

2 comments:

  1. apuuuuuu mayuh TV sida iya! hehehe nadai berebut baka nya, endang nengali sigi siku. enda belaya berebut ke remote meh !

    bala aku engka udah besai kini, enda berapa meda TV. tang rindang enggau Mp3, Mp4, iPod enggau DS Lite games. kelia agi mit, baka Duncan & Denice meh, dani lalu masang TV.....

    ka nemu nama pengawa aku pagila? Ngelayan bala geng Anais, 10 iku datai, ngintu belated baday iya. Lemai nya, 4 iku bemalam ditu. Bekemping ba kompaun din sida ila...nitih ke weather forecast, manah ari.....

    ReplyDelete
  2. Haha, nengali sigi siko meh nya, and with spare!

    Wah, sida Anais camping! Anang aja nyadi mangsa nyamuk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...