Wednesday, August 19, 2009

Agi lelak

Lelak amat labanka enda chukop tindok. Malam hari mina dua jam aja mata ka tindok. Siang hari empat jam tindok pen asai ka enda chukop! Agi ngantuk asai mata!

Pagi tadi bala anak dani tindok urung pukul 2.30 pagi. Aku neju saduai bemain dua jam, udah nya pukul 4.45 pagi aku alu muru saduai tama bilik tindok awak ka tindok baru. Kumbai aku enggai saduai tindok, tang enda lama udah nya nadai memunyi bilik saduai. Pukul 7.30 pagi baru saduai pansut baru.

Ngambi ka bala anak jampat agi ulih tindok ngena jam baka selama, aku enda ngasuh saduai tindok kelalu lama maya siang hari. Lemai kemari udah empat jam aku alu ngerak saduai. Tumu mimit saduai tindok demalam labanka enda lama tindok tengah hari kemari.

Pedis amat gasak jet lag! Seminggu kami ka udah pulai ari Malaysia tang tubuh alu bedau ga adjust ngagai jam kami ditu. sad


Puteri's Signature

4 comments:

  1. ermmmm...sama meh kitai. tambah agi, baru dua ari datai lalu mupok baru gak kami sebilik, ngabas mentua aku. akaidaiii...ka ngenat ke diri din ,tang enda ga asai ke ngenat ke diri bak rumah diri empu ! tat ke aja meh....tu udah mulai ke diri baru ke pendiau diri empu... pama mimit asai saritu. :-)

    ReplyDelete
  2. Patut nadai entu memunyi ko! Manah kita time difference enda ngemalat enggi kami! Amat lembau asai .... selalu aja agi belala asai tindok ma siang hari! Haha.

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Balat randau seduai cousin tu neh. Komplen nadai cukup tidor enggau ngantuk..kehkeheh..Bah arap minum kupi pait, awak ka celak mimit gamal seduai ;p

    ReplyDelete
  4. Charlene, jam menua kita sama enggau jam Malaysia, so nadai lah kita nemu utai ka benama jet lag ma pulai ka menua!! Kupi pait pen nadai effect laban jet lag. Sekumbang kami udah pulai, aku mina ulih tindok dua jam maya malam hari. Ni tubuh tan gasak nya! Dua minggu udah pulai baru aku back to normal routine.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...