Saturday, August 29, 2009

Bisi mood!


Mood Krismas! mrgreen Baru ga bulan lapan, oi! Agi berapa bulan baru ngintu Krismas?

Ni enda bisi mood, nyu enggai agi ngetat pengangat hari. Nyu enda teranti agi hari tu mupuk chelap.

Tambah mega, sekeda program ba TV tak program Krismas. Pagi tadi program kartun ti dipeda Duncan pasal sida kartun ngintu Krismas. Sida wayang ba TV pen pasal Krismas baka cherita How the Grinch Stole Christmas .... Sapa kitai enda tingat ka Krismas? Aku alu bisi mood... nyu meda gambar bala anak musim Krismas taun tu kemari, meda gambar sida Margaret sebilik ti bisi nemuai maya nya ga, meda gambar rumah niang Judy (geng quilting) musim Krismas ..

Aku bisi ngasuh sida Lyana sebilik nemuai alu ngintu Krismas enggau kami taun tu. Ka meh ati, ko iya, tang meda baka ila.

*Semadi nadai cherita, nyu becherita pasal Krismas!*


Puteri's Signature

3 comments:

  1. Ahaks. Tumu mai ngak wai! Kami bulan tujuh ari nya bisi nyambut mimit. Christmas on July ko sidak bak ditu ngak. Empat bulan agi tinggal! Aku pun bdau planning meli utai hadiah and sending xmas card agi. Nya ia berengkah baru aku tu ila nyadi busy bee!

    ReplyDelete
  2. Sebedau meri selamat ari cristmas, dulu meri selamat ari raya ngagai bala kitai ditu..hehehe..

    Bulan berapa ba California dia start musim chelap?

    ReplyDelete
  3. Aku nadai ditu maya Christmas in July tu tadi. Selalu iya church kami bisi nyendia care packages for the women's shelter semak kami ditu. Pasal Christmas shopping, err, aku tu nadai kala tumu!

    Anna, amat ga neh, ngintu raya dulu baru Christmas! Eid Mubarak, ko bala diatu.

    Kami ba California laun start chelap, nyu ujung November baru berasai chelap maya siang hari, tang malam chelap ga lah. Taun tu winter officially begins on 21 December.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...