Friday, August 21, 2009

Repa

Amat enda nyamai amat ati aku meda gamal kebun bunga aku lebuh hari aku ka datai ba rumah kutai. Repa, bunga layu .... Ni orang ka diasuh nulong ngintu kebun aku deh?



Maya aku ka mupok bulan enam kutai, ukai main pemanah enggau beresi gamal kebun aku. Gladiola bebunga magang. Rumput dientun selalu. Ai ba kulam beresi.

Sekumbang udah pulai baru sahari tu aku ka bisi pansut meresi sida pintu enggau jendela ti dibalut pukat emplawa. Bedau bisi ati ka ngintu utai. Sida bunga dalam pasu dalam rumah pen semadi idup gamal. Bendar aku mutap.


Taja kebun repa, daun daun layu, bisi ga siko kesulai terbai alu inggap ba daun maya aku ka ngambar kebun aku nya tadi. Sida indu penyengat enda ibuh sebut, nyu betansang ba baruh perabung!

Enti diintu manah, manah amat gamal bunga tu. Mansang endar ari maya aku ka nanam iya suba, mina daun iya aja bisi layu. Hari ba menua kami ditu sigi angat amat alu enti kurang dipanchit ai, sigi enda tan bunga laban angat.


Bunga morning glory endang ditagang tumbuh laban enti diteju abis bunga bunga bukai alai iya bebelit. Leka bunga tu ti labuh ba tanah ari taun dulu sigi mayuh, tang laban dientun lebuh iya pansut kutai mina mimit aja bisi tumbuh.

Nganti udah nyu nadai agi jet lag, baru aku ngintu kebun nya ila. Utai udah baka nya kapa enda bakanya dulu. Hari pen agi kelalu angat. Lembau asai pansut ari rumah ka beair-cond. wink

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Hehe...baka indai aku nn tu. iap kali ia pulai bejalai 1st thing ia akan check is her flowers. Then bisi la org kena anuk ia. Not me because I told them honestly that I won't care for the flowers. Feed their pets, yes...Flowers, No. Hehe...
    Enti sayur engka gak aku rajin gik ka nyaga nya..haha

    ReplyDelete
  2. Haha, Chris, ba rumah indai aku din aku pen baka nya! Nemu enda inga manjah bunga!! Ukai enggi aku so nadai lah teringat routine orang! Tapi enggi aku ditu, enda ka Cory diasuh nyaga semua utai nya?! Doug pen satu, maya mupok bunga dalam rumah enda dipanjah dulu. Pedis amat ati aku meda bunga nyu setengah mati, daun nyu layu ... gggrrrrr!

    ReplyDelete
  3. kompaun aku ditu repa meh. sendat seput aku berunding ke nya. munyi ka nuan, ukai main memanah bala bunga aku suba sebedau ke mupok kemisi, diatu nyuka semua mati magang, nadai suah dipanjah enggau ai! agi lembau gak tulang tuk ka ngasur ke injin rumput nya. tang nasip, bunga tanam dlm pasu, idup magang. Nicolas semina asuh aku ngintu bunga ke dlm rumah aja, meda tudah tuai ke bedau tentu dapat ari nya...no hard works , ka lutur. errrrrrr...megai hose pan enda ga tau...endo berapo, ka aku !!

    ReplyDelete
  4. Enggi aku nyau ngerising meh bunga Dor, pia laban ari ke jai, pia lama enda di intu. Nya alai aku nanam bungai ti tan, awakka ka mansutka bungai belama!

    ReplyDelete
  5. Lyana, megai hose manchit bunga pen kira kerja berat?! Raya nya! Heheh. Ni udah start ngansur injin rumput?!

    Rita, hehe, ngerising bunga nuan pia? Enggi aku bunga dalam rumah tau dikumbai ngerising. Pedis amat ati aku meda potted plants aku nyu setengah mati!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...