Wednesday, August 26, 2009

Nurun ka pasar

Pagi tadi kami tiga menyanak bisi nurun ka pasar. Enda lama kami di pasar din laban kiruh endar laban anak dua iko. Duncan ti ngirit bakul, nadai beratika kaki orang.

Aku berati ka peria, manah endar gamal peria sahari tu peda aku tang aku enda ga meli peria. Mina meli daun ubi enggau kangkung aja. Kelimpah ari nya, bisi ga meli buah anggur laban bala anak kiak kiak minta beli. Meda kachang tanah aku alu meli, laban sigi rindu makai kachang tanah rebus.

Chabi merah sigi pedis ngiga ditu, tang sahari tu aku tepeda ka chabi mirah alu meli. Bisi ga kena nguring daun ubi lemai lagi alu kena nguring kangkung lemai pagila.

Lebuh aku ka mansa orang ka nyual seafood, aku bisi meda iya bisi mega nyual pama (frog legs). Bisi endar ati aku ka meli laban ti meda lauk pama Chris. Tang aku ka enda nemu manduk pama. Nganti aku nanya Chris dulu! Keteburah iya aku makai pama suba maya aku gawa di Vietnam. Nadai mayuh macham chara sida manduk - di guring laban udah digaga sida baka buah bul mit.

Lebuh aku ka meda orang siko mai burung parrot ba atas bau iya, aku alu nitih iya alu nanya enti aku tau ngambar burung iya nya. mrgreen Mereti endar burung orang nya!

Maya musim panas mayuh orang nurun ka pasar kami ditu laban pasar nya mina dua kali seminggu, alu mina hari tiga aja ka bisi orang bejual ka buah enggau sayur. Aku datai din jam udah pukul 9.00 pagi, nindik ga enda ibuh kelalu balat bepusin ngiga alai parking. Enti ngiga alai semak agi enggau market, enda ibuh aja. Besusun orang ka nganti orang bukai pulai laban sida ti ka ngambi alai parking sida tu. Maya kami bejalai pulai nuju kerita tadi, siko dalam kerita alu nitih kami tiga laban ti ka ngambi alai parking kami.

Naka tu aja cherita sahari tu. Ka mela daun ubi agi!

Puteri's Signature

8 comments:

  1. apuu sibuk deh udah pulai kemisi neh?! :D Kulit peria nya, lain gamal ari ke di menoa, neh?

    ReplyDelete
  2. Sibuk, endun! Lembau asai tulang berapi laban almost 2 months orang berapi ka aku, or kami makai ba luar!

    Tu sebansa peria. Aku nadai kala nguji peria tu, takut iya kelalu pait! Tang bansa tu ti kena ngagai teh peria. Good for those with issues of high blood sugar!

    ReplyDelete
  3. Ukai aku nyumai pama nya..tang asai aku ingredients ia sama baka manduk lauk babas bukai...

    red onions/shallots *,
    chilli*,
    garlic*,
    ginger*,
    lemongrass,
    turmeric*,
    and asam keping/gelugur..
    bisi gulai soy sauce gak..

    I think pound the (*) ingredients, tencang mimit lemongrass nya..
    sautee the pounded ingredients with lemongrass until fragrant,
    add the frog,
    soy sauce and the asam...
    salt to taste...

    asai2 ku bakanya style indai ku nyumai pama ny..hehe

    ReplyDelete
  4. Pama mai kitak. Bisi nyepik makai katak. Kati asai neh? Enda kala aku tauka meda bala family makai utai nya.

    Doris, lain amai gamal peria di jual bak din. Peria jenis nama nya neh? Eh macam tek sakai ngak aku tu.

    ReplyDelete
  5. Chris, ka aku nguji ila! Doug enda kala makai frog legs ... alah laban aku! Heheh.

    Charlene, nuan enda kala makai frog legs, pai?! Haha, aku bisi nguji laban ka bisi bepangan enggau Frenchman suba! Aku selalu ngenduan iya "Frog Legs"! Mild flavored, and white meat, you!

    Aku pen enda kala nguji peria bansa tu. Aku selalu meli ka biasa nya. Pelaba aku bansa siti tu pait agi ari ka biasa dempa kitai. Pagi tadi baru iya aku meda kaler putih peria ... bansa ka ngeredut tu meh.

    ReplyDelete
  6. Nemu makai daun ubi orang ba Califonia din pia wai Puteri? Oooo...paduhal setaraf ngau utai bukai ga daun ubi nya neh.

    ReplyDelete
  7. Orang California ka makai daun ubi nya bansa Asians. Mayuh macham sayur ari menua Asia bisi ditanam ba California ditu maya summer.

    Arrgghh! Aku enda tingat pasal Cuthess ti minta beli daun ubi!!! Baru diatu aku tingat!! Aduh, kada bisi baru next week?

    ReplyDelete
  8. Untung amat nuan bisi urang nyual daun ubi, periak...all those asians vege. meh!...ba market kita. Ditu 'miskin' endar utai jual urang ba pasar din. Sida cina ke bisi enggau bejual ba Thursay & Sunday market semina nyual typical chinese ready-made food sida iya, iya nya popia, sio-bee, pau enggau cucur undang..hmmmm endo berapo!

    ahaaa...french delicacies - frog legs and escargots (kuyung jipun).... no thanks! nyuka 2 abad diau di peranchis tuk, naka sekali aku enggau makai escargots nya...emmmmm...tasty but that's all !!!haha Frog legs.....enda kala nyepi...anang nganu...milih makai, bisi urang purih !!hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...