Sunday, August 30, 2009

Tikus!

Pagi tadi, laban ka tumu dani, tumu ga aku meri mayau makai alu ngasuh iya pansut ari rumah.

Aku alu nyendia breakfast alu dudok nunga netbook. Benung aku makai, aku malik ka luar pintu laban aku meda mayau bemain enggau utai. Paduhal utai ka dimain iya nya tikus. Arrrggghhh!

Aku tu endang enda tau meda tikus. Geli alu nyeregu bulu ma meda tikus. Nya meh aku tu tadi beratika mayau bemain enggau tikus nya bakaka bemain enggau buah bul. Disurung surung iya enggau jari iya, dipanggum iya, dikelambung iya katas udah nya alu merejuk iya nangkap tikus nya tadi ... apu, nyeregu bulu aku meda! eek

Ni tikus nya tan dimain mayau nya. Nah, kasih tudah nyu lepi. Apin mati nya .. mina pitam aja enda lama.

Enda dempa iya tikus; dibai iya lari ngagai babas udah nya dilengka iya. Engka alu mati meh tudah tikus nya dia.

Aku beguai guai ngambar mayau nya tadi, enggai ka iya alu tama mai tikus ka dalam rumah. Nya baru ninga aku manjung alu merejuk katas kerusi enti iya mai nya ka dalam! mrgreen


Puteri's Signature

6 comments:

  1. arghhhhhhhh tikus !!! Calisto bagas meh ngiga tikus, sama enda diempa iya, kena bemain aja. Udah mati baru iya ngetu beduan tudah tikus!

    Sapa nama mayau nuan, enda ingat agi. Panjai endar nama iya kutai digaga Duncan! hehehe

    ReplyDelete
  2. Hehe, amat geli amat aku meda tikus ka dimain mayau nya tadi! Eeeehhh!

    Nicki nama mayau nya .. aku pen enda tingat nama panjai iya kutai! Nyu besai iya, ni enda 7 minggu kami ka enda meda iya .. maya kami mupuk suba baru ga 7 minggu umur iya, agi mit, baru badu nusu.

    ReplyDelete
  3. I hates! tikus...yukk!digusting little things...tang enda ulih telaban ka 'rats' eeekkkk...nya baru aku ngeli! Besai amai pureh nya.

    Dah besai mayau nya neh.Pama meh wai, bisi urang nyaup nulung nangkap sidak 'cit' hehehe

    ReplyDelete
  4. Charlene, rats, tikus, sama aja .. same rodent family! Ular is the other thing I hate!! Apu bendar aku manjung ma meda ular, can't even stand the harmless garden variety. Heheh.

    Mayau kami nya very playful, that makes her a good "mouser" .. dikeduan sida chit, tang enda dempa iya. Au, nyu besai iya diatu, kami ka baru pulai ari M'sia kutai nyu tekenyit meda pemesai iya.

    ReplyDelete
  5. Aku enda tentu ibuh ka cit (amat meh kala trauma maya agi mit kategal cit. Imagine cit nya tama kaki tancut pajama aku, in from one leg out from the other, kategal digagai bala menyadi aku).
    Tapi Mr Laling aku nya phobia amat ia ke cit. Bayang2 cit pun ia ngelala. Sigi engkecit tudah meda cit, nasib enda muai diri ko aku... Haha

    ReplyDelete
  6. Haha, Chris, kumbai aku bala indu aja ka takut ka cit!! Maya kami ba langkau kebun apai aku kutai, apu, nya meh aku bediri atas kerusi meda rat ngemesai nya ngerayap ba lantai! Haha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...