Thursday, August 20, 2009

Raun ka Melaka

Maya kami ka ba KL kutai, kawan aku, Margaret, bisi mai kami bejalai ka Melaka, pulai hari.

Bala anak bai bejalai ngelaban panas di Melaka alu kiak kiak mai pulai ngagai hotel. Nyu enda tan agi bejalai ba panas. Ka berendam ba swimming pool, ko Duncan. Ka mai Kristen (anak tuai Margaret) bemain ba pool enggau sida.

Aku geli ati meda becha dirias ngemalat nya!

Aku baru iya ka Melaka. Sigi lama dah ka kin tang alu ga enda. Ngena endar ga Margaret mai kami kin. Nya pen nyu ga enda nyadi laban diasuh kempeni ni ka Bintulu hari iya ti ka mai kami nya! Tang nindik ga ulih ditukar bilun iya ngagai malam nya. Nya meh enda entu ulih lama iga raun meda menua Melaka.

Aku bisi meda bala tourists nepan bot raun meda menua nengai ai tu. Laban kami ka beguai, nadai meh terunding ka meda menua nengah ai.

Gate nuju gereja Anglika, St. Paul.

Gamal orang ka enggai agi bejalai dalam panas. Sempat niki pun kayu!

Ma kitai meda gambar menua Melaka, gambar gereja tu ti tebilang amat. Nah, ampit ga aku meda gereja tu enggau mata aku empu!

Gereja lama St. Xavier, digaga dalam taun 1856.

Gambar diambi aku maya kami chuti di Malaysia tu tadi tau dipeda kita ba photo blog aku ... blog lama tang diatu udah ditukar ngagai blog alai aku mantai gambar. Arap ka kita tau ngabas blog aku nya mega.

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Sempat ngak kitak menyanak raun bak Melaka? Berapa lama drive pulai masang pegi kin neh ari KL? Ni nemu jemah ila ka ngak ngagai menua Melaka.

    ReplyDelete
  2. It's about a 2.5 hour drive. Enti kawan enda mai, nadai meh nemu jalai kin. Pansut ari city center dah sekian ngasuh tesat!

    ReplyDelete
  3. I was in Melaka years back. 2nd time nemuai ngagai muzium nya, eeewww..the costumes ambis diempa gerinang ba.
    Diatu engka udah manah agik laban mesti bidi diintu sida ke gawa diak.
    Utai empa diak best...Laban uncle ku org baba, kala enggau sida ngintu Christmas ba Melaka. I love nyonya cooking!

    ReplyDelete
  4. Empa gerinang?! Ewwwww! Heheh, kami nadai tama ke dalam muzium. Pasar dah enda abis pusin ... enggai agi ngelaban panas.

    Kami bisi ga makai lunch ba Melaka ... ba kedai chicken rice, Melaka style. Nothing to rave about .. Heheh. Bisi utai di order enda datai. Tang that particular kedai kupi ... typical nonya style .. rindu meda.

    ReplyDelete
  5. yes,
    ayam pongteh..pork lime curry...
    endang best lah..hahaha
    aunty aku nemu nyumai nyonya food.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...