Monday, February 08, 2010

Bokeh

Leka jaku "bokeh" berasal ari jaku Jepun. Jaku tu dikena nerangka pemanah tauka kualiti gamal background ti kabur dalam gambar.

Bokeh ti alus meh siti ari utai ti dikerindu aku pasal kamera baru aku nya. Taja sensor ba kamera aku nya enda besai iga enti dibanding enggau kamera ti mar agi tang bisi software baka Neat Image ti tau dikena kena ngurang "noise" ba gambar.




Tiap kali utai ka digambar aku pansut manah, aku berasai teperansang! mrgreen Aku rindu amat ngambar utai semak (close up enggau macro) laban enti jari enda entu begetar bokeh utai digambar selalu pansut alus amat.



Enda rindu kita meda gambar ti diambi aku tu? Ok, ok, ukai gambar baru, tang kena nyadi chunto gambar ti bisi bokeh!



Maya musim chelap tu kamera aku nadai entu pansut iga .. bunga nadai ga entu manah, sida kesulai nadai ga bisi terbai. Burung mayuh tang siga amat, engka lapar! Humming bird ti nutu feeder depan rumah aku, meda ayung aku dalam rumah bekebu terbai! Ni nya ulilh digambar!

Aku nganti bunga ari pun buah ba kebun apai tuai orang seberai kami ngembai. Endang tiap taun aku ngambar bunga ari kebun apai tuai orang nya. Manah amat! mrgreen

Naka tu aja cherita photography sekali tu!

6 comments:

  1. ketegal udu meda gambar diambi nuan, aku nya ngining2 kamera.ka meli ayam baru...hehehe....

    ReplyDelete
  2. Beli meh, flo! Ila nuan mantai gambar ka udah diambi nuan! Sigi rindu amat ngambar utai especially enti iya pansut manah!

    ReplyDelete
  3. Akai, lama mai aku nadai mansut ka camera aku! Meh tinggal nyadi niang dalam beg hehehe. Ruai aku ka siti nya, lama amai nadai di update. Kasih. Manah ndar gambar di ambi nuan especially gambar sida segala 'bugs'.

    ReplyDelete
  4. bokeh bokeh hahahahaha cute word, so kawai!

    ReplyDelete
  5. hai...bokeh...domo arigato ! hehehe (ngumba ke diri jaku jipun !!)

    ReplyDelete
  6. Charlene, summer time mayuh utai digambar! Pansut mai camera nuan! Kami ditu enti bisi snow, engka pama ga ngambar utai. Tu ... cloudy and wet aja aja!

    Pat, ketawa nuan! Nyu ka munyi "boh sia"! Haha.

    Ngumba nuan ngemansut ka jaku Jepun nuan, endu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...