Wednesday, February 03, 2010

Enggai enda nunda



Ma siku udah ngulu alu ka nunda. Pemakai ti ku aku nya. Nyu baka penyakit, tau bejangkit! mrgreen

Nindik ga utai ti dikedeka ati ulih digiga. Kemari Lyana mantai ka gambar rujak ka digaga iya. Aku endang bisi 2 butul sambal rujak, dibeli ba Asian supermarket ba Sacramento din. Pagi tadi aku mina meli sida buah nenas, entimun, mengkuang enggau buah epal.

Tau dikenyadi rujak aku nya. Enti bisi suntung nya baru bisi oooooommmmpppphhh! mrgreen

Kemari aku bisi mega tepeda ka terung tunu Lysther. Alu tenguk meh aku tu tadi. Meli terung mega meh aku pagi tadi lebuh ka market.



Nganti lemai tu lagi nunu terung nya. "Tunu" ku aku. Tepu dalam oven alu ngena broiler. Dapur aku ukai ngena gas, nadai lah api - bansa ka ngena karan.



Ah, dah puas kitai makai, betanda agi kena nyelim ka tubuh! mrgreen

4 comments:

  1. Apuuu...bepekit begaga ka rujak kitak neh..akai ndai sedap mai rujak nuan..bisi tauhu agi nya..my fab! Tats it! Mak buyong ka meh ngaga ia. Tpaksa meh begiga ka sida perengka kena ngaga rujak enggau cucur ila.

    ReplyDelete
  2. Charlene, bejangkit, ukai bepekit! Ahhh, sigi iya, ma udah tenguk, nunda meh kitai ... bekareh ngiga perengka kena ngaga. Nasib bisi!

    ReplyDelete
  3. Nama pangan diri udah bebantai ke gambar utai dempa, sigi ka bejangkit betunda ke. Ukai nama, laban tetenguk meda. Semadi ga nadai cukup perengka.
    Sangka ku nyamai rujak nuan nya, meda ari perengka utai ke kena nyampur ia...hemmmm...terbayang bak mata

    ReplyDelete
  4. Endang amat ka nuan Lysther! Penyakit bejangkit ke pemadu manah..ahahaha
    Wahhh ! untung endar geng siku tu bisi tahu enggau mengkuang dalam rujak...slurpppp!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...