Monday, February 01, 2010

Cherita 1hb Februari



Minggu nyin kemari aku bisi meli 2 igi pisang tanduk. Sepengelama aku diau ba menua tu baru iya aku meli pisang tanduk. Iya ka selalu dipeda aku ba market nyu chelum enggau bekuap nya kebuah aku enda berani meli. Lebuh aku ka market hari tiga minggu nyin kemari aku meda manah endar pisang tanduk.

Aku bedau ka ngaga chuchur enggaika bedau entu mansau pisang. Ngena ga aku nganti laban chukup manis pisang nya alu nyamai endar digaga chuchur sahari tu! Meda teda tepung chuchur agi bisi aku alu ngaga chuchur bubuk. Lama endar aku udah meli bubuk rangkai. Tekenyit Lyana ninga aku bisi ngaga chuchur bubuk! Sigi bisi nyual bubuk rangkai Asian supermarket kami ditu.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Duncan nyabak udah kami ka datai ari sekula lemai tu tadi. Sinu ati ngenang diri enda kala bulih Student of the Month. Kena 11 hb Februari tu lagi bala ka bulih Student of the Month enggau Honor Roll Student tau enda ibuh ngena school uniform. Asa endar ati Duncan laban iya ka pan bekena sida jeans ka sekula. Kati ku bulih Student of the Month, ku iya ga nanya. Nya aku madah ngagai iya, enti iya enda entu ninga jaku Cikgu ni nya ulih nyadi Student of the Month! Excellent Class Work and Cooperation ti digiga Cikgu. Denice dua kali udah bulih award nya.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Maya ka bepusin ba Walmart lemai hari lima nyin tadi aku tepeda ka sida DVD kena exercise. DVD exercise nunda stail Dancing with the Stars pan bisi. Aku meli DVD Country Line Dancing laban singkang tanda poco poco bisi kabih line dancing.

Ati aja bisi ka exercise tang lagi baka exercise DVD ka bukai! Ngemenuh lachi aja! mrgreen

4 comments:

  1. Neh, mereti mai Denice..2x bulih Student of the Month! Keep it up @Denice. Kasih tudah Duncan..hehehe...meh frust mai nyak ngak meda Denice bulih ka 2x. Bak ditu, bedau kala aku meda bisi kedai nyual sida pisang tanduk..tang pisang biasa bisi tang agi meh saiz nya besai peda aku. Bisi ari ila, begaga ka cucur pisang gureng...mmm

    ReplyDelete
  2. Denice nya quite competitive, tambah mega not as restless as Duncan. Nyu sikok sikok tudah Duncan nyabak tadi! :-)

    Nadai kala udah meda pisang tanduk nuan ba kita dia, pia? Ditu mayuh, ari Mexico, and orang Mexican nemu makai pisang nya. Amat jai gamal ka selalu dipeda aku. Tepantup amat nyawa aku makai cucur pisang nya tadi!

    ReplyDelete
  3. Good girl Deniece ! Keep it up... Your turn will come soon Duncan...be brave my dear! (soothing words from aunty on the screen...! ahahaha)

    Enda aku jeles ahhhh hehehe...udah sedia cucur ikan bilis ku ! Bendar meda resipi enggi Coki gak, ngambi cunto mimit.....aram berapi kitai !! :-P

    ReplyDelete
  4. Bisi endar dianjung Denice kami nya! Duncan nya semadi ka enda ulih jenuh nya enda kala bulih Student of the Month. Enti meda neatness pengawa, endang Duncan neat agi. Tang nya meh orang enda nemu jenuh alu puas ngetat diri enda bejaku ... unsuccessfully!

    Puas makai cucur ikan bilis?! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...