Tuesday, February 09, 2010

Fotografi

Demalam aku bepeda ka kamera enggau lens ba Amazon. Meliur meh aku meda utai ti di-ingin!
mrgreen Anang ngorder utai, ku Doug. Besai belanja kena pulai ka Malaysia lagi! Amat ga, tak apin lama udah meli kamera baru, udah berunding ka upgrade!

Sahari tu aku macha web site siku professional photographer. Utai ka disebut iya pasal kamera nyu ka sama utai disebut professional photographer bukai.

The best camera is the one you have with you.

Amat ga nya laban enti kitai berati gambar ti diambi orang kelia, baka sida Ansel Adams, ni nya bisi ngena kamera ti canggih baka kamera kemaya hari tu! Ni nya bisi ngena Photoshop ngasuh iya manah agi! Semua gambar manah ti dipeda ari pengelandik sida empu, ari untak ti ulih meda utai lebih ari utai ti dipeda leka mata!

Sekeda orang mina ngena kamera ari hp, manah meh utai diambi. Aku komplen kamera ba iPhone mina 0.3 megapixel - lousy camera, ku aku selalu komplen. Tadi aku bisi meda gambar diambi siku photographer ngena iPhone. Apu, balat ga ngemanah utai diambi iya!




Bekareh aku ngiga gambar ti diambi aku ngena kamera ba iPhone. Er, nadai entu manah! mrgreen Gambar dua iti nya tau ga dibantai ditu!

Photographers make photos, not cameras.

Ok, ok. Nemu aku reti jaku nya! Manah agi belajar pasal ngambar utai. Anang irau pasal bansa kamera ka dikena!

4 comments:

  1. Amat utai dipadah nuan nya...aku diatu pen benong nyerungkai web site begiga ka bansa kamera ka manah serta mampu dibeli. Aku minat amat ka kamera bansa Nikon D90. Bisi ati ka meli ia tang takut ka diri enda nemu ngena ia ila.

    ReplyDelete
  2. Enda ibuh advanced iga camera ... lagi meli lens, apu nyu mar ari body camera! Camera kena aku nya advanced point and shoot ... diatu benung nerupung dslr ti sedang rega but capable shooter ... lembau ngenang rega lens! :-)

    Aku tu sigi malas bebacha ka manual ... amat ku nuan, ma canggih iga lagi, takut enda nemu ngena ga! LOL!

    ReplyDelete
  3. amai ko nn nya..ku ngna nikon d60,bc ati ka upgrade dslr tp ku meda meda lens nyu mar ari body..apuu..nelan liur aja meh.benung belajar kdri nyenep cda anak meh ku,mya bjali nda tau tingal segul aja dlm hbeg...

    ReplyDelete
  4. The best camera is the one you have with you!

    Nah, anang nelan liur ... kena aja iya ka bisi! Aku nelan liur meh, benda nagang diri! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...