Saturday, February 27, 2010

Cherita Semadi Nadai Hari Enam



Tu gamal mua hari kemari. Sayau angin enggau penyelap hari enda ulih digambar! mrgreen Sekejap ujan, sekejap ngetu, sekejap angin, sekejap ngetu. Begedi amat! Nyu buring asai diau dalam rumah meda gamal hari bakanya. Nya kebuah pansut ngelaban angin enggau chelap begambar ka utai!

Genap malam hari lima kami menyanak pansut makai ka restoran. Kapa enda ngelaban hari jai pansut makai demalam! mrgreen



Sahari tu bakanya ga gamal hari tang ma endang udah ka nurun suping, nurun meh. Nindik ga ujan meresi enda lama aja, taja gamal mua hari bakaka ka tebubuh gamal ujan.

Iya ka bendar Doug ti bisi utai ka dibeli ba Home Depot. Utai kena ngerepair alai ngantung gari ti patah. Pemayuh gari ti digantung ni enda abis runtuh alai ngantung gari! Alah penyampau gari aku!

Aku minta anjung ngagai Joann laban bisi discount coupon 50% ti tau dikena. Aku meli sekayu kain (10 ela) kena aku ngelapis quilt. Udah nya meli bunga palsu - sekali tu ngiga bunga tropika kena ngias pasu bunga. Aku rindu nanam bunga dalam rumah tang utai ka ditanam bansa ka enda bebunga. Iya ka bebunga, semadi idup, lama udah enggai bebunga. Kurang dibaja kini!

Wreath ka digantung ba mua pintu baru kemari ditukar ari wreath Christmas! mrgreen Aku bisi ngetu ba kedai Dollar Tree hari lima tu tadi, alu meli bunga palsu kena aku ngias manah agi wreath lama ti nyu bekuap laban debu. Bala sida strawberi enggau bunga mit ti enda manah agi dibuai alu diganti enggau bunga baru - iya ka burak enggau mirah/oren. Pama ga agi gamal iya udah di makeover!

Bah, naka tu aja cherita semadi nadai aku sekali tu!

4 comments:

  1. eeee manah bunga tropika ba pasu nya! baka bunga amat. enggi aku dia minta ganti meh. bala bunga sunflowers. nyu bekuap. Tambah mata enggai meda stail nya agi meh...hehehe

    ReplyDelete
  2. Enggi aku ka disimpan nya sun flower meh! :-) Sunflower enggau daisy! Manah ga kaler iya tang nyu udah leju. Ka ngiga theme tropical agi! Manah2 sida silk flowers! Mina rega iya aja ti nagang meli mayuh agi!

    ReplyDelete
  3. rindu amai ku meda wreath nya ..cantekkk....

    ReplyDelete
  4. Tau ngaga ka diri empu, flo!

    Wreath ba pintu nya betukar nitih ka season. Tu tadi aku enda ingat ngantung wreath Valentine. Wreath Christmas di ganti enggau wreath winter. Diatu udah ngantung spring wreath. Summer lagi lain ga wreath begantung dia. ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...