Thursday, February 18, 2010

Bunga Rumput



Ok, ukai semina bunga rumput ka dibantai ditu! Lemai kemari, semadi nadai pengawa, aku pansut mai kamera alu ngambar sida rumput sebelah tanah ti bisi bunga. Mit amat bunga rumput ti digambar tang taja pia, manah endar gamal udah pansut ba gambar.

Mayuh macham rumput ka bisi bebunga sebelah tanah aku dia, tang enda nemu kebuah enda ngambar semua ka bisi dia! Engka laban limpang begiga ka sida indu kemindang! Udah mupuk ayan sida indu kemindang. Nya meh hari empat minggu nyin kemari Denice saduai Duncan begumpul ka indu kemindang. Sarang kena nyimpan sida indu utai nadai temu alai agi. Ujung ujung butul tusu lama dikena nyimpan indu utai.

Lemai tu tadi begambar ka bunga pun buah ba kebun apai tuai orang sebarai kami baru ulah aku. Amat gian endar aku meda bunga sakura nya! mrgreen Siti ari gambar ka diambi aku lemai tadi udah dikena aku ngaga header blog Puteri's Musings. Nyu boring meda header lama! biggrin Tambah mega lama enda diupdate blog nya. Asaika enda nemu nulis ngena jaku English agi!

Naka tu aja sekali tu!

5 comments:

  1. Nadai berasai neh. Meh ka depih musim spring kitak bak din udah. I luv when it comes to spring season...bungai sana sini hehehe.

    ReplyDelete
  2. Officially it is not spring yet, tang kami ba California sigi tumu sida bunga pansut laban climate kami ditu warmer. Rindu amat meda sida flowering trees and plants.

    ReplyDelete
  3. Enda sabar agi nganti musim bunga ba kami ditu gak! Bunga rumput deh memanah nya !! :p

    ReplyDelete
  4. Kasih kita agi winter! ;-D

    ReplyDelete
  5. manah mai flower nya.rindu mai snapping-snapping belah taman bunga neh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...