Wednesday, February 24, 2010

CD Strollers



CD Strollers ka diorder aku kutai lama udah datai. Bendar aku bemain ka CD tu! Apu, nyu enda ingatka penginggar retak sekeda lagu ka dibai Strollers! Tanda kitai udah tuai, kini, nyu enda entu tan agi ninga utai kelalu balat inggar! mrgreen

Aku bisi 3 iku menyadi laki, semua rindu ka lagu rock, lagu inggar, nya kebuah aku tu enggau orang rindu ninga chukup macham lagu rock kelia. Tang diatu ma kelalu balat inggar muzik, nyu bingung laban! Nyu enggai agi ninga utai inggar. Nyu enda ulih ninga diri berunding, kenu!

Lebuh aku ninga CD Strollers tu, terunding ga aku nama kebuah nadai grup baka nya agi di Malaysia, grup ka nulis enggau nanyi lagu ngena jaku English. Grup ka ngundan raban chukup bansa.

Nama kebuah nadai grup baka Strollers ti dikerindu chukup macham bansa di menua Malaysia diatu? Ukai main agi perintah belandik ka 1Malaysia, tang nadai entu dipeda ba industri muzik Malaysia.

Hmmmmm.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...