Sunday, February 21, 2010

Fresno



Kemari kami menyanak bisi ka Fresno, kiraka dua setengah jam penyauh ari rumah kami, laban enggai enda enggau bala kaban belayan Doug ba memorial service ka great-aunt iya. Umur niang great-aunt iya 96 taun lebuh iya ka ninggal. Chukup tuai.

Balat ga pemanah alai gereja People's Church di Fresno nya! Tanah alai iya besai, alai parking kerita besai, lalu chukup macham bangunan alai ngatur program gereja nya. Amat kaya gereja nya!

Udah bekau memorial service nya, bala ka datai bisi diundang makai. Manah endar pengawa nya. Kenyang diri kami menyanak! Doug enggau apai iya jarang betemu enggau sekeda bala kaban belayan saduai laban ka enda sama alai diau. Rindu amat sida begambar enggau betemu enggau pangan diri sahari nya.

Aku mina sekali aja udah betemu enggau great-aunt ti ninggal nya. Maya iya ngintu birthday iya ka 90 taun. Duncan saduai Denice apin nemu bejalai maya nya suba, alu tudah Denice apin lama udah datai di menua Amerika.



Rindu amat aku meda pun kayu tu! Pun kayu tu dikumbai Tulip Tree (Magnolia family). Nyenap menyenap! mrgreen Berapa buah enda pun kayu tu ditanam sebelah tanah gereja People's Church ti alai memorial service nya tadi. Aku madah ka Doug aku ka nanam berapa buah pun kayu tu sebelah tanah rumah kami ditu. Iya berengkah bebunga ujung musim chelap. Udah daun iya tumbuh, alu bunga iya gugur, nadai agi bebunga iya. Nya aja ti kurang pasal pun kayu tu! Mina sekali setaun aja bebunga. Enda berapa!

Have a great week!

3 comments:

  1. *_* Magnolia Tree, I loike! Aku udah lama ngining ka nanam pun magnolia mala bak depan enggau belakang rumah, tang mala aja ka tangguh utai bukai. Might tis yr autumn ngasuh abak aku nanam ia ila..hehe..

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:24 AM

    lawa amai gambar seduai nya & geram meda blooming magno nya so nice! cantik denice nyau baka dlm cerita korea winter sonata....

    ReplyDelete
  3. Charlene, amat manah magnolia tree! Aku lama meh udah nyebut ka nanam pokok nya tapi .... anti senganti, alu ga bedau sedia nanam ornamental trees ... mina fruit trees aja! Tanam!

    Anon, baka winter sonata, pia?! Haha. Ka meda gambar nya manah agi? Abas photoblog -
    http://putericampbell.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...