Thursday, February 04, 2010

Nostalgia

Diatu enti kitai deka ninga baru lagu ti dikederindu maya kitai agi biak suba, nadai pedis alai ngiga. YouTube siti alai kitai tau ngiga lagu lama. Apin lama tu tadi, semadi ngadai pengawa, aku betaip ka nama grup enggau nama lagu ti popular maya tujuh puluhan kelia ba YouTube. Kelia meh nya laban mayuh bala kita ka macha blog aku tu apin ada maya nya!

Siti ari grup ti dikerindu aku maya nya suba dikumbai The Strollers. Menyadi aku bisi meli siti rekod ari grup tu. Maya aku pulai taun nyin kemari bisi aku nanya indai aku alai rekod lama tang iya madah nadai nemu alai bala sida rekod lama disimpan. Kebendar iya enggai kiruh nyerungkai store room!

Lemai kemari aku bisi nebah berapa buah lagi ari The Strollers ba YouTube. "Tu meh munyi lagi orang putih dibai kumpulan ari Malaysia dalam taun tujuh puluhan suba," ku aku madah ngagai Doug. "Lagu psychelic!" ku aku agi.

Lebuhka macha comments orang ba YouTube pasal lagu The Strollers aku bisi tebacha ka kempeni ari Spain udah meli album nya alu bisi ngeluar album nya baru ba CD. Beguai meh aku be-google ngiga alai tau meli CD nya.



Nah, tu alai aku meli CD nya kemari! Sahari tu aku udah nerima email ari Forced Exposure madahka CD udah dikirum! mrgreen

Rindu sereta sinu meh ati lebuhka ninga sida lagu lama. Nya meh reti nostalgia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...