Saturday, June 05, 2010

Betemu Enggau Indai



Pulai sembiang pagi tadi kami duduk makai ba kedai kupi. Kiak kiak Duncan madah diri lapar ba gereja. Udah nya ngelubah nya ga sida mee enggau asi bubur datai! Ngemayuh nya ga orang duduk makai ba kedai kupi Wong!

Semadi nganti indai aku meli sayur ba market kami menyanak enggau apai aku nganti iya ba baruh pun kayu ba taman Sungai Lutong. Enchadi ka bisi lindung. Akai, berasai endar angat hari sepi aku!



Enda lama udah nya tak peda datai indai endar Denice nuju kami ka duduk baruh pun kayu. Indai iya nya baru pulai nganjung anak iya beguntin.

Taun nyin kemari kami alu nadai betemu enggau iya laban iya apin lama udah beranak maya nya. Gagit Denice dipadah iya bisi adik laki. Tang nemu malu iya meda indai enggau adik (mina sama indai) iya pagi tadi. Ukai nya ngelala indai iya, mutik ti ngada ka iya aja indai iya nya! Endang nadai kala begulai enggau indai endar iya.

Tak sinu diri aku meda gambar tu. Peda gamal Denice meratika indai iya. Nama enda utai ti mansa runding iya! :-(


5 comments:

  1. anang nuan...baka berai ai mata aku meda seduai iya ditu. sinu ke denice, sinu ke petunggal kitai nya mega (enda ingat ke nama tudah tuai...) kiut endar anak baru iya nya...

    Munyi ka ribai...anyway, it was a big decision but a good one !! :-)) oiiii enjoy your holidays !!

    ReplyDelete
  2. auk sama bela di miri endur indai ada denice pia paduhal.

    ReplyDelete
  3. nadai ngacau nya... nemu ia ila enti ia udah besai ila. :) asal kita sebilik enda nagang ia betemu ngau indai amai ia... indai aku pan ngibun petunggal aku siku tang enda diiru atas nama just diibun sereta dijaga ari ia baru ada datai nyau ka bujang tudah tuai diatu... nda sempat tua betemu... aku ndai entu bisi awak maya ba Miri.. kin kia nitih ke sida mak aku bekebun... nyau celum diri tudah aku maya pulai ke miri sarinya...nganti ila gak... bisi maya tua betemu ila... :)

    ReplyDelete
  4. Enjoy meh holiday, mina ampit enggau orang sakit mata! Peiii!

    Endun, truly blessed!

    Andan, sigi di Miri ditu indai ada iya, petunggal aku empu.

    Mel, busy amat nuan, nyu enggau bekebun! Dudi hari ga kitai betemu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...