Tuesday, June 22, 2010

Ukui enggau Mayau



Anak ukui dua iku, mayau lima iku - nya meh penyampau jelu ditupik apai enggau indai aku.

Enti aku bejalai sebelah kebun bunga indai aku ngambar sida bunga enggau kesulai enda tau enda bejimat enggaika ngindik tai ukui enggau mayau! Nyu nyadi jamban sida jelu sebelah kebun nya!

Dia kitai nyerungkung ngambar kesulai tak ngesuh bau tai - pei, nyu berimbai enggau tai sida ukui deh kitai ti ngeringik ngambar utai dia!

Tiap kali aku pansut ari rumah, beterudus bala mayau ngumbai aku tu mai pemakai. Meda nya aku nikal bala sida laban sida nemu ukai aku ti meri sida makai. Isssh, anak mensia siku nya nadai mai pemakai siku tu, kada enda nya runding sida lebuhka meda aku! mrgreen

Bah, semadi nadai cherita meh tu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...