Saturday, June 12, 2010

Biew ari patio


Tu meh gamal work-station aku ba patio rumah apai aku di Lutong ditu. Nyamai amat gawa nunga komputer baka hari sahari tu. Bisi endar angin muput alu enda angat asai iya. Tang enti hari udah angat sereta bekum asai iya nadai ku enggau. Tat aja laban dalam bilik ngangat nya ga asai iya.


Laban work-station tu tak nunga kebun bunga indai aku nyamai amat limpang ngambar utai ma udah meda sida kesulai, indu utai, bunga tauka burung ti bisi ngetu ba kebun bunga tu.


Dua tiga hari tu aku endang betitih ka kesulai ti bisi terbai sebelah kebun bunga. Rindu amat aku meda mayuh bansa kesulai ti bisi ngetu ba kebun bunga indai aku tu. Indu tawir (dragonfly) alu nadai bulih. Bisi siku ngetu ba dawai alai ngantung gari tang enda sempat aku focus kamera, iya alu terbai. Mayuh endar ga sida terbai atas ai ba parit besai tisi rumah apai aku tu. Geram diri aku meda!

Kami ka sakit mata, nyu mansang gerai ga penyakit nya. Agi mirah mata tang nadai agi pedis tauka pedi. Mata pan enda ga tak bangkung iga. Denice siku ti nadai enggau orang sakit mata. Kami ka bukai, peiiiii, amat enda berapa!

Nya aja cherita aku sekali tu!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...