Monday, June 21, 2010

Mandi



Bala anak endang ari sida ka baru datai udah minta bai ka kulam renang. Aku enggai laban bala nembiak sekula agi kemisi maya nya. Enggai enggau orang begelut ba kulam renang!

Pagi tadi udahka nganjung aki ini saduai ka Miri Dialysis Centre kami tiga alu ngagai kulam renang. Nadai nembiak bukai dia, mina saduai aja. Nyamai amat bakanya!

Bisi 10 minit kini, Denice mina bejalai kin kitu dalam kulam nya labanka agi takut. Nyu udah dipegai aku jari ari tisi kulam, alu ngasuh iya melepung nya baru iya berani mimit. Ni nya ga tenggelam, pelepuk endang meruan ba lengan sepiak sepiak! Ngetu ba kedai dulu meh kami meli sida pelepuk awakka bisi dikena maya mandi ba kulam sebedau ka kulam pagi tadi.

Enggai pulai pulai saduai. Ku aku, pagila meh nurun baru. Endang buka hari hari ga kulam nya, mina hari satu aja tutup. Tang enti hari enam enggau hari minggu sigi enda aku mai saduai kia, kelalu mayuh orang!

Aku empu sigi nadai dianjung terjun ka dalam kulam renang. Lembau ngenang bok balut chlorine, tambah mega sigi enggai ngelaban panas! Enti ngenang pengangat tubuh, sigi ka meh asai berendam. :-)

Ni bala kita bisi nganjung diri berendam ba kulam renang maya hari angat tu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...