Thursday, June 10, 2010

Sakit Mata

Begedi amat aku! Enggai enda enggau orang sakit mata!

Kemari, Duncan ti madah bisi asai utai ba mata, alu bendar meh iya ngusuk mata iya dataika mirah. Aku ngumbai kulit mata iya digigit nyamuk .. paduhal sakit mata! Pagi tadi, ipar aku ngerara tai mata ba tisi mata aku. Aieee, enda patut, indai aku enda ngerara lebuh ka betunga mua makai ba food court?!

Lebuhka nyermin diri alu beratika mata sepiak kanan, amat nyu mirah ga gamal tisi mata. Apu, sakit mata meh nya! Bisi aku macha tauka ninga rita pasal orang bisi sakit mata di menua tu. Kati ku tau kena? Orang ka enggau begulai nadai siku ti bisi sakit mata. Kami ka baru datai tu pulak mai penyakit!

Lemai tu tadi apai aku madah diri kena sakit mata lebuhka tama ka dalam kerita udah ti pulai ari dialysis centre. Akai, nya iya, tiga iku kami sebilik kena penyakit nya! Nyu ngetu dulu ba pharmacy meli ubat ka Duncan enggau ka apai aku.

Enggi aku udah dibeli tengah hari tadi. Limpang enda lama ari prugrim bejait enggau ipar aku. Nadai nyangkung Duncan laban meda mata iya pagi tadi tak pama agi ari kemari. Kepuas ka bemain enggau bala petunggal, meda kedua dua mata iya mirah. Nah, nyu majak penyakit iya nya! Titik aku ubat mata aku ba mata iya. Tang ku pharmacist ubat dikena ba anak mit enda sebaka enggau ka dikena orang besai tuai! Kapa nya deh, semadi ti nganti meli ubat ka iya empu! Nya ka meli baru lemai tu tadi.

Arapka bala kita selalu betuchi jari, anang bepegai ka lalau ba escalator lebuhka suping! Pelaba aku dia Duncan bulih penyakit iya! Iya ga nadai begulai enggau orang ti bisi sakit mata!

4 comments:

  1. arap ke jampat gerai ke bala kita ke dijangkit sakit mata....

    ReplyDelete
  2. hehehe enggai enda ampit gak nuan sis..enggau aku sarinya kena 2nd day gawai...peyyy nya enda entu ngabang laban nya...hehehehe arap nuan jampat gerai :)

    ReplyDelete
  3. Nya meh, tergendala mimit prugrim bejait! Enda entu lansik asai mata ti sakit nya!

    ReplyDelete
  4. flo, ni pengelama nya gerai amat amat? Diatu mata ka enda kena pan nyu kena! Amat enda berapa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...