Thursday, June 10, 2010

Prugrim Bejait


Dua hari kami duai ipar udah numbuhka prujik nyait pua tampung seribu. Munyi ku aku kutai, ipar aku nya enda entu nemu bejait. Ka ketawa aku meda pengelubah iya nyait utai! Tang ku iya, hari kedua kami bejait laju mimit ga iya ari hari ti keterubah. Amat nya, lubah lubah meh laban kitai ti baru belajar.

Sahari tu ngetu ari bejait kami duai mipar laban aku ti bisi kena sakit mata. Nyu kembai mata sepiak, alu asaika enda entu meda mata nya. Ni nya ulih dibai bejait! Amat enda berapa endar ga laban kena jangkit sakit mata tu!




4 comments:

  1. Bisi mujur mimit pama meh nya. Pupuk lubah2 kepuas nemu ga kitai tunga kuing ngaga siti-siti corak. Mina siti aja utai ka dijaga enggai ke gian! He..he.he...

    ReplyDelete
  2. Nya meh Nyun! Mupuk meh nya .. diatu aku benung sakit mata, mupuk meh iya kediri nunda block ka udah tembu! Heheh.

    ReplyDelete
  3. ti nuan meda aku sigi bendar agi nuan ketawa - tak pemadu enda nemu tauka lansang amat meh aku ba pengawa bejait tu akaidai enda nemu keni ka madah - ti jait ngena jari baik agi ga pelaba aku ari ngena mesin - rindu meh ati meda urang ngaga patchwork tang meh nadai penemu lalu

    ReplyDelete
  4. Andan, ipar aku amat enda nemu. Menyadi aku ti nemu agi bejait ngena mesin ngelama tu. Endang laki iya (menyadi aku) meh nyait kaki tanchut tauka ngerepair gari bala anak.

    Aku pan tekenyit meda iya bisi meli mesin alu ka nguji ngaga patchwork. Nah, enti siku tu tau belajar, nadai gaga nuan enda nemu mega enti belajar! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...