Tuesday, June 01, 2010

Musim Gawai 2010


Denice enggau bala cousins iya lemai 31hb Mei.

Malam 31hb, bala ipar enggau bala anak menyadi bisi enggau kami sebilik beserumpu makai.

Udah ngalih tengah hari 1hb June, datai baru ga bala ipar enggau anak menyadi. Menyadi aku ka indu enggau dua anak iya bisi ga datai. Rami meh kami sebilik duduk ba mija makai sahari nya.

Alu datai ga bala pangan cina aku. Nyu rami amat orang ba rumah apai aku maya nya. Bakaka bejanji sida ka datai sereta jam nya!

****

Internet connection aku ditu enda berapa. Free wifi ka dikarap nadai nemu kebuah enda ulih dikena. Signal bisi tang enda ulih nyambung ngagai network.

Sahari tu Celcom broadband engka kelalu mayuh orang ngena. Tak enda ulih connect. Enda berapa endar!

Tu semadi numpang wifi orang semak kami ditu. Minta ampun laban numpang wifi nuan, oh jiran! Kasih ka aku tu nadai internet connection!

Bah, nama cherita kita ti ngintu gawai tu deh? Arapka mujur magang, alu nadai sebening pala!

3 comments:

  1. auk rami diri ga bala kita laban ke begempuru ba rumah sida indai nuan ney - kami duai lyana bendar malam 31hb ngelagu diri ba facebook baka ke engau urang begawainya meh

    ReplyDelete
  2. ahahaha...nyu buntau kami duai Indai Dara laun tinduk nganti ngirup ai pengayu enggau kita di menua !

    Selamat Gawai !! ngarap ke free wifi ulih dikena manah agi udah lepas pengeramai gawai ila meh.

    ReplyDelete
  3. facebook nyadi pangan maya sinu ngenang! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...