Thursday, June 24, 2010

Miri City Fan


Kemari udahka badu bemain ba kulam renung, kami tiga menyanak alu bejalai ba Miri City Fan. Mata panas benung manchar amat pansut ari lindung awan. Nya meh bala anak madah diri angat alu kumplen pasal beg perengka mandi ti berat.


Aku ti kiruh ngambar utai dia, enda peduli pasal anak ti kumplen pasal beg saduai berat. Aku enda ga bisi ati nganjung perengka mandi ka dalam kerita dulu! Nyu di irit tudah beg. Nadai endar ga tulang!


Penudi iya aku bejalai ba Miri City Fan dua taun ka udah. Maya nya kawan aku enggau anak iya sama bisi kemisi pulai ka Miri ari Indiana. Kami duai sigi mai bala anak main ba kulam renang tang nadai buka kulam maya nya. Ku jaku buka pukul 1.00 lemai alu nadai ga orang datai muka kulam sahari nya! Semadi nganti kulam buka meh kami ti bejalai ba Miri City Fan.


Rindu diri meh aku ngambar sekeda utai sebelah Miri City Fan. Enti enda pasal hari angat sigi ka lama agi bejalai sebelah dia.


Dudi ila, nganti hari nyu udah lemai baru bejalai dia, enda tak ngelaban panas bisa! Taja hari bemua kemari pama endar ga pengangat hari sepi aku!

Sahari tu nyamai amat asai hari lebuhka duduk ba patio nulis blog tu! Bisi angin alu enda angat asai iya!

2 comments:

  1. PUAS KE MIRI ..TANG ENDA KALA BEJALAI AGAI MIRI CITY FAN...HEHEHE

    ReplyDelete
  2. Kia, manah alai beposing! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...