Friday, June 25, 2010

Meli Bup



Pagi tadi kami tiga menyanak bisi suping ba Belle's Bookshop. Udah aku tetemuka bup Matematik ti tau dikena bala anak pritis, aku alu ngiga bup pasal menua Sarawak. Dia aku tetemuka bup dua iti tu.

Keterubah iya bup Iban dikumbai Iban Pegai Rajah Brooke, bup dikarang Nalong anak Buda saduai Johnny anak Chuat. Kebuah aku milih bup tu laban iya ngena jaku Iban - bisi ga bup ti tau dikena aku nambah penemu aku pasal nulis ngena jaku Iban, sereta mega tau dikena aku nambah penemu aku pasal bansa kitai Iban lebuhka dipegai perintah Rajah Brooke.

Bup kedua iya nya bup dikumbai Rentap - Warrior, Legend and Enigma, dikarang James Ritchie saduai Edmund Langgu anak Saga. Sapa kitai Iban enda kala ninga nama Rentap? Pelaba aku nyu ka semua kitai Iban nemu nama Rentap, tang enti ditanya lebih pasal pengidup enggau pendiau Rentap, nadai mayuh kitai nemu iga pasal utai nya. Nya kebuah aku meli bup tu sahari tu. Bup nya enda entu pedis iga dibacha, not heavy reading enti disalin ngagai jaku ribai! mrgreen

Amat jerita ba bup nya pasal sejarah Rentap, tang bup nya bisi ngundan gambar, alu jerita siti siti enda entu panjai iga. Enti nya heavy reading nyu lembau ga asai ti ka macha iya!

Naka tu aja cherita sekali tu!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...