Thursday, May 20, 2010

Agi Gila Bulan



Aku prust amat demalam meda Idol aku Casey James tekeluar ari American Idol. Udah pansut result madah Lee DeWyze enggau Crystal Bowersox masuk final, aku alu pansut. Ngiga butul spray ti ditinggal ba luar alu ngangau mayau aku ngasuh iya tama. Maya nya meh aku meda bulan atas langit muak ka barat. Manah amat gamal bulan nya laban awan ngelingi bulan baka gamal halo.

Alu tama baru meh aku ngiga tripod enggau ngambi kamera.

Tu meh gamal bulan diambi aku demalam. Enda mayuh gambar ulih diambi laban awan alu mansa bulan. Petang magang gambar diambi lebuh bulan dilindung awan taja bulan agi ulih dipeda mata.

Naka tu aja cherita gila bulan aku sekali tu. Malam 27 hari bulan lima tu lagi, pansut baru aku ngambar bulan laban maya nya bulan penuh. mrgreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...