Monday, May 24, 2010

Limpang bemain enggau kamera



Kenu ka ngemas rumah, nginjin enggau nerika gari, tang nemu limpang bemain enggau kamera enggau lens. Bemain alu pansut ngambar utai nguji lens ti dipasang ba kamera! mrgreen

Utai dalam rumah agi bereba, tang gambar diambi pagi tadi, ukai main agi! wink

Taun nyin kemari aku bisi meli macro lens ti tau dipasang ba lens kamera Fujifilm aku. Tadi aku nguji bala sida step up step down rings, bisi ga ngam alu tau dipasang ba manual lens kamera baru aku.



Ulat bulu ti ngerayap ba pun bunga tu mit amat tang tau endar dipeda ngena macro lens nya.



Peda pemanah kaler ulat bulu tu! Baka daun cactus gamal tubuh iya!



Indu utai ti nutu bunga tu mesai kutu, tang nyu mesai indu gerinang gamal dipeda ngena macro lens.

Nah, rindu agi begambar ka utai ari ngemas rumah enggau nyikap beg ti ka dibai pulai kemisi!

5 comments:

  1. Good shot. Aku bedau bisi mood ka nguji macro lens ka di beri mentua aku ari nya. Agi lembau mode..hehe

    ReplyDelete
  2. geli ku meda gamar ulat bulu nya...enti aku enda ku behani ngambi gambar...

    ReplyDelete
  3. Very shallow depth of field macro lens attachment nya. Nganti udah beranak ila ga ..

    flo, nadai ngasuh geli utai ngemit nya! Enti besai engka ga!

    ReplyDelete
  4. rindu amat aku meda gambar di ambi nuan.

    ReplyDelete
  5. Eeeihh, gian amat bemain enggau camera, KS!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...