Friday, May 14, 2010

Dua Minggu

Mina dua minggu agi tinggal sebedau kami tiga menyanak angkat kemisi ka menua. Tengah hari tadi aku bisi nelipun China Airlines, ngatur penuduk kami lebuh kami pulai ari Malaysia bulan lapan nyin ila. Taun dulu Doug duduk kediri, aku enggau saduai dua iku nya kediri ga. Geram diri aku meda Doug bekuruh, alu aku siku ti kiruh laban bala anak! mad

Nya kebuah enggai enda tumu ngatur penuduk kami dalam bilun tu ila! Iya ga tikit nya dua kali booking laban ti enda sereta angkat. Mina pulai aja sereta.

Dua taun ka udah kami ngena Cathay Pacific, alu ngetu ba Hong Kong. Taun tu tikit Cathay Pacific mar agi ari tambang tikit bilun bukai. China Airlines jauh murah. Kapa masau duit! Manah dikena bebeli ka utai di Malaysia! mrgreen

China Airlines, kempeni bilun ari Taiwan, alu ngetu ba Taipei meh kami menyanak alu tukar bilun dia. Ku aku madah ngagai pangan aku siku, aku enda takut nepan bilun ari Taiwan, enti ari menua China empu nya baru aku ka bisi takut mimit! Bilun ari US enda ibuh sebut, sigi enggai aku ngena. Kelalu mayuh orang jai ka ngachau!

Bala anak nemu lelengau ka daddy laban kami dua bulan udah di menua baru Doug datai. Sekali tu, ku aku madah ka saduai, suah agi aku mai kita ka swimming pool, alu suah agi kitai bejalai ngagai bala petunggal nuan. Gaga meh orang ninga nya! lol

5 comments:

  1. lelak amat dalam bilun..nya sehari-hari..hehhee

    ReplyDelete
  2. enti ngerunding ke pengelama dalam bilun endang lembau ka pulai. tang nadai ulih telaban ke pengelenggau ati ke menua diri serta kaban belayan, bala pangan ke lama enda dipeda.... biar ngenat ke lelak ney?!! hehehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nyu enda nadai engau nuan lepak ngirup kupi agi meh tu laban ke nyu enda nguan menua miri agi - enda lama agi kita kemisi ke menua ney - nyu enda berasai ka tgh taun udah.

    ReplyDelete
  5. Enti bisi mansa pasar aku ditu maya kemisi tu, ngiga wai!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...